Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 820 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| hildebbb - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 11:58 | |
![]() | Resultater fra NM Fantastisk oppmøte under gårsdagens NM i Scrabble. Takk til alle 89 (!) deltagende. Her følger resultatlisten fra Mesterklassen: 1. twiver 2. Tobea 3. Tino 4. ajnor 5. rbm 6. Lille-fix 7. Mira7 8. søtestian 9. mr x 10. Ruschne 11. Junisol 12. wstine 13. JamesO 14. rognkjeksen 15. Sydsklie Resultatene fra Amatørklassen og Juniorklassen kommer så snart de er tilgjengelige. Gratulerer til twiver som stikker av med hovedpremien på 5.000 norske kroner! Intervju av vinneren kommer i neste utgave av Scrabbleposten. | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 12:24 | |
![]() | Hadde du en dårlig dag, hildebbb? Finner deg ikke på resultatlisten ... Du får prøve igjen imorgen! | |
| twiver | 2010-09-17 16:25 | |
![]() | Takk for en flott gjennomføring igår hildebbb. Som dommer var du suveren. Men at jeg skulle vinne hele greia, det hadde jeg ikke trodd (og sikkert ikke så mange andre heller). Jeg trodde dette bare var kvalifisering og la ikke "hele sjela" mi i spillingen, kanskje det var nettopp det som gjorde utslaget :o) Jeg ble veldig overveldet over premien, og har investert de meget fornuftig i dag. Nå skal jeg "surfe" gjennom helgen i lykkerus :o) | |
| ajnor | 2010-09-17 16:43 | |
![]() | Wow! 4. plass synes jeg var veldig høyt og godt plassert på lista, men selvsagt en ørliten smule surt å havne rett utenfor pallen. Alt i alt - jeg er superfornøyd, jeg! ;-) Moro!!! Takk for gjennomføringen, hildebbb :-) | |
| Sydsklie | 2010-09-17 16:49 | |
![]() | Her må det være noe galt, jeg slo jo både Twiver og ajnor :) | |
| Tino - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 16:54 | |
![]() | Veldig fornøyd med 3 plass. Ved eventuelle krets og norgesmesterskap senere,håper jeg på samme arrangør. Håper på mariusgenser i premie,helst en Marius Muller har brukt. Uèn ble feil. | |
| twiver | 2010-09-17 16:54 | |
![]() | Ja Sydsklie, men du tapte vel for alle de andre da. Og dessuten...det er stygt å slå damer :) | |
| Sydsklie | 2010-09-17 17:02 | |
![]() | alt er lov i spill og kjærlig. Og så spilte jeg uavgjort i de 2 andre kampene. | |
| gompedyret | 2010-09-17 17:25 | |
![]() | Vel blåst! Men det er tid for denne tråden å hvile nå, så får de som faktisk arrangerer NM komme tilbake til resultatene etter at NM er gjennomført. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.