Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 848 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nurken | 2010-10-01 15:03 | |
![]() | dagens vits Rødhette var ute i skogen på vei til bestemor. Da så hun den store stygge ulven bak en busk. -Jeg ser deg, store stygge ulv! -Pokker ta, sa ulven. Hun gikk videre. Da fikk hun se ulven bak noen greiner. Ser deg, store stygge ulv! -Det var som bare svarte da, sa ulven. Hun gikk videre og fikk se ulven bak en stor stein. -Ser deg, store stygge ulv! Da svarte ulven: Men gi FAAN DA! Jeg prøver å DRITE!! | |
| Tweedygirl | 2010-10-01 15:07 | |
![]() | hehe..... | |
| Reet | 2010-10-01 17:55 | |
![]() | :o) | |
| egoline | 2010-10-01 18:06 | |
![]() | ha ha ;O) | |
| AaseB | 2010-10-01 18:08 | |
![]() | Ha ha:-) Var på konsert med Bjørn Berge for mange år sidan, han hadde ein litt annan variant av denne. Sluttpoenget var omtrent slik: (på klingande stavangersk, da) "Men koffer har du så diigre auer, bestemor?" "Forde eg sidd å dride, vel" :-) | |
| nici | 2010-10-02 10:01 | |
![]() | hihohohaha | |
| fredmol | 2010-10-02 10:28 | |
![]() | AaseB: Forsiktig med å gi Berge stavangerdialekt. The funkiest man in the world er fra Haugesund (og veldig bevisst på det). | |
| AaseB | 2010-10-02 11:54 | |
![]() | Å, sorry, Bjørn Berge! Dette visste eg egentleg... Takk for du sier frå, fredmol:-) | |
| ello | 2010-10-02 21:20 | |
![]() | ‎2 fiskere fra Lofoten er ute og fisker. Plutselig sier den ene litt tankefult: "Tenk vess heile Vestfjord'n ha vor breinnvin!" Den andre tenker seg litt om og svarer: "Ja, då mått vi jo ha pessa i båtn." | |
| nurken | 2010-10-02 23:32 | |
![]() | he-he...søt den;) | |
| Per M | 2010-10-04 22:59 | |
![]() | Lille Ole på fem år lurte på hvordan han hadde blitt til! Han bodde i en generasjonsbolig, og den første han spurte dette store eksistensielle spørsmålet om var sin kjære storebror! - Bruttern? Hvordan ble jeg til? Broren syntes dette var litt pinlig, så han svarte: -Ehh? Du kom med storken du lille Ole. Lille Ole gikk ut av rommet til broren, men likte ikke svaret han fikk, deretter gikk han videre til onkelen sin som jobbet på bilen i garasjen. Onkel? Hvordan ble jeg til? Onkelen syntes også dette var veldig pinlig å svare på, så han svarte: - Ehh...? Du? Du kom med storken du lille gutt... Storken? Tenkte lille Ole... I stuen satt pappaen å leste avisen i det lille Ole kom inn fra garasjen. - Pappa? Hvordan ble jeg til? Pappaen syntes det var altfor tidlig å lære lille Ole om blomsten og bien, så han svarte: - Du gutten min kom med storken du! Lille Ole begynte å bli litt små irritert av svarene og tenkte at bestefar visste best! Så han fant rommet til bestefaren å spurte: - Bestefar? Hvordan ble jeg til? Bestefaren syntes i hvert fall at det var pinlig, så han svarte: - Storken! Har du hørt om storken lille Ole? - Ja! - Ja, den kom en dag å leverte deg på døra! På døra du liksom, tenkte lille Ole. Sint trampet han ut av rommet til sin bestefar og ned i stua igjen. Der satt pappaen hans å leste avisen fortsatt. Pappaen til lille Ole så at lille Ole var sint, så han spurte han: - Hvorfor er du så sint lille Ole? - Det er jo f*** ingen mann i det huset her som har fått f**** noen gang jo! ;) | |