Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 848 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gompedyret | 2010-10-04 01:37 | |
![]() | Spray-klær Nå begynner det å lukte fugl! Det nye årtusenet er mer enn ti år gammelt og samfunnet er fremdeles til å kjenne igjen for en tidsreisende fra 1989. Synd og skam, selvsagt, men nå er visst en av selve symbolsakene for Fremtiden™ snart klare for masseproduksjon: nemlig klesplagg som skal sprayes på! minmote.no/index.php...g- skjorta/ Skal endelig Dorthe Skappels våte drøm om 74 kostymeskifter i løpet av et tv-show bli realitet? Eller har hun rukket å opparbeide seg så mange rynker i mellomtiden at spraybokser faktisk vil være tregere enn ordinære klesskift? Og når kommer fiks ferdig smoking på boks? Dette blir jaggu spennende. Og hvor blir det av de flygende bilene? | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-04 01:41 | |
![]() | Da lurer jeg på litt forskjellig, Gompe: - har du ofte bruk for instant smoking? - har du fått overdose av TV2? - hva med klesvasken, slipper man den? | |
| sommerfugl | 2010-10-04 04:34 | |
![]() | Hvis man tar seg bryet med å lese artikkelen så er det jo egentlig helt fantastisk! Det står nemlig å lese at sprayen omformes til et kroppsnært plagg som kan vaskes og brukes på nytt... Hvis det hele da ikke er en meget tidlig (eller sen) aprilspøk så blir det artig å prøve det i praksis! | |
| AaseB | 2010-10-04 10:19 | |
![]() | Skeptisk... I og med at denne skjorta blir spraya på, må den innehalde et slags bindemiddel eller lim. Det må da føre til at den bli veldig stiv og ukomfortabel? Og er det mulig at den kan bli elastisk nok til å ta av og på fleire gonger? Tippar den sprekk opp når den skal av, eller kanskje allereie ved første skoknyting. Trur ikkje dette blir den nye måten å kle seg på, eg altså. | |
| gerdmarie | 2010-10-04 10:35 | |
![]() | Kanskje plagget krever en dusj for å bli borte/ renset og når man er tørr, er man ferdig påkledd! Eneste ulempen er vel at man ikke får byttet kostymer fra hverdag til fest... eller er dette keiserens nye klær? | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-04 11:28 | |
![]() | Ups *husk: aldri skrive i forum seint på kvelden* Mente strykejobben etter klesvasken | |
| maf | 2010-10-04 14:35 | |
![]() | Lurer litt på hvordan man sprayer på et skjørt..? | |
| Cygnus | 2010-10-04 14:46 | |
![]() | bher ville jo være ok å spraye på - og strømpebukser! | |
| Ninaxxx | 2010-10-04 15:17 | |
![]() | Finnes ikke strømpebukser på boks å få kjøpt allerede da? | |
| twiver | 2010-10-04 15:30 | |
![]() | Helt riktig Nina www.kk.no/289873/str...r- paa-boks | |
| kremfjes | 2010-10-04 17:09 | |
![]() | Jeg deler din skuffelse angående Fremtiden™, Gompedyret. Derfor har jeg gått til anskaffelse av denne t-skjorta, selv om den ikke var til å spraye på. www.threadless.com/p...Sc ientists | |
| sommerfugl | 2010-10-04 19:26 | |
![]() | Mysteria, kanskje man bare kan spraye på et lag til når det blir skrukkete...? Så får man kanskje litt varmere klær også, hehe. | |
| Per M | 2010-10-04 21:39 | |
![]() | Ja for det kan vel ikke være så ideelt for oss her oppe i Nord? Må vel bli bikkjekaldt! ;) | |
| Per M | 2010-10-04 21:41 | |
![]() | Kanskje det blir som du sier sommerfugl, bare å spraye flere ganger. Nå har jeg sprayet på meg truse, superundertøy, langbukse trøye, tjukk genser, og etterpå skal jeg i skibakken og da sprayer jeg på meg skibuksa og skijakka også.... | |
| sommerfugl | 2010-10-05 05:24 | |
![]() | Er det så kaldt der oppe hos deg allerede, Per M? Blir veldig mange bokser å dra med seg på hytteturen, da... :-) | |
| Reet | 2010-10-05 09:05 | |
![]() | Skeptisk! Tror dette egner seg best i varmere strøk. Mitt motto er: heller varm enn pen! Men sett fra en annen side: Det blir himla mange tomme spraybokser etter en hyttetur, drivgassen i sprayboksene fremskynder sikkert drivhuseffekten, og sim-sala-bim! – der var Norge varmere strøk! | |