Spillrom
Sjiraffen19
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede21
Mobilspill
Pågående9 010

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
andermg - Ikke medlem lenger2008-05-24 13:27
Antall innlegg: 212

Egoister
Det er mange hyggelige folk her inne, som skjønner hvordan et spillforum fungerer. Samtidig er det dessverre en del folk som ikke har skjønt det. Blir ganske provosert av folk som avbryter et spill bare fordi de ser at de er i ferd med å tape klart - for så å starte et nytt et med en gang. En ting er å gjøre dette i begynnelsen, før man har skjønt hvordan ting fungerer, men når spillere med ranking over 2000 får seg til å oppføre seg sånn, er det grunn til å spørre hva de driver med. Slik egoistisk oppførsel er bare desktruktivt. Hvis alle skulle holdt på sånn, ville det ikke blitt spesielt gøy her for noen. Håper de det gjelder leser dette, og tenker seg om neste gang de vurderer å avbryte uten bedre grunn enn egen underlegenhet.
 
Mooseman2008-05-24 13:37
Antall innlegg: 1596

Det er synd å høre at slike ting skjer, spesielt med spillere med så høy ranking :(

Dersom de er opptatt av sin egen ranking, og kun det, burde de jo spille spillet ferdig, i håp om å evnt redusere tapet mest mulig. Da vil de tape mindre i ranking enn om de avbryter.
 
andermg - Ikke medlem lenger2008-05-24 14:03
Antall innlegg: 212

Ja, ikke sant... Og det er bra at man straffes på den måten. Bare så synd at enkelte likevel velger å avbryte når det går bra for andre. Det er en uting rett og slett.
 
MyRuin2008-05-24 15:18
Antall innlegg: 201

syt, syt og syt....
er dette noe du opplever mage ganger, eller var det den ene gangen?
 
MyRuin2008-05-24 15:18
Antall innlegg: 201

og bare så det er sagt, jeg eri kke en av de som gjør det, men har opplevd det, men hva så..
 
charliet - Ikke medlem lenger2008-05-24 15:32
Antall innlegg: 1

Når skal folk få med seg at dette er et spill? Folk klager over alt i fra at folk legger for korte ord, til at folk er taktiske og så videre. Klart det er irriterende når motspilleren avbryter, men det skjer ikke så ofte.
 
GudOHvermann2008-05-24 15:37
Antall innlegg: 16


... på de fleste andre spillservere finnes det en resign-knapp, og det regnes enkelte steder for dårlig sportsånd ikke å gi seg når man klart ligger under. Her er jo spillet mer bare for moro skyld, men likevel. Det er ikke helt opplagt at det er usportslig å innse et nederlag.

 
gekko2008-05-24 15:42
Antall innlegg: 4

Jeg spiller for å ha det gøy, og gir egentlig blaffen i rankingen min. Når jeg møter andre som gjennom sære, taktiske spillestiler gjør spillet gørr kjedelig har det hendt ved et par anledninger at jeg har avbrutt.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-05-24 15:56
Antall innlegg: 352

Er glad for alle poeng som dras i land jeg. Helt OK for meg om det ikke matcher med bokstavkombinasjoner etc i det enkelte spill.
 
pusur2008-05-24 16:28
Antall innlegg: 4

Er det rart det blir krig?
 
brit - Ikke medlem lenger2008-05-24 18:07
Antall innlegg: 74

Nei, Pusur :):)
 
-BadaBing-2008-05-24 19:51
Antall innlegg: 3

Jeg synes det er på sin plass at man lager en liste over de som kobler seg fra på lite gunstige tidspunkter. Jeg har opplevd det selv, og det er veldig frustrerende. Da kan man like gjerne lage en "gapestokk".
 
-BadaBing-2008-05-24 20:02
Antall innlegg: 3

Jeg mener da selvfølgelig de som stadig vekk kobler seg av spillet. Man kan jo ramle ut fra nettet av naturlige årsaker.
 
MyRuin2008-05-24 21:08
Antall innlegg: 201

lag deres egne svartelister davel..
så slipper vi som ikke er plaget av dette å bry oss..
 
andermg - Ikke medlem lenger2008-05-25 10:57
Antall innlegg: 212

Selvsagt er det dårlig sportsånd å avbryte fordi man ligger under. Har opplevd det ofte nok til å rettferdiggjøre et innlegg i forum. Dersom noen har problemer med det, så er det jo bare å la vær å bry seg da. Er vel ikke noen som tvinger folk til å forholde seg til forum. Bare det å svare tre ganger på en problemstilling man ikke anser som relevant, tyder jo på at man bryr seg likevel
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-05-25 11:44
Antall innlegg: 170

I sjakk, curling og matchspill golf er det jo teit å spille videre når nederlaget er klart. Skjønner ikke helt hvorfor det automatisk skal være omvendt i ordspill.

Men jeg har smultringen intakt i statistikken:
Avbrutt 0
 
Torill2008-05-25 15:00
Antall innlegg: 3658

Noen har desverre mer tekniske problemer enn andre, plutselig blir det brudd uten forvarsel, det skjer om man ligger under eller over men uansett er det fryktelig irriterende for den som rammes. har opplevd de en del, men har som regel klart å koble meg på igjen. Tror at det som regel er det som skjer, eller iallefall kan det være det som skjer. Du er heldig LoboTommy!
 
Rufse-sara2008-05-25 16:28
Antall innlegg: 2

En annen ting jeg også reagerer litt på er folk som sperrer i huet og ræva for å si det rett ut. Jeg skjønner at dette er en flott taktikk, for all del, men det ødelegger mye hva underholdning angår spør du meg..

Forøvrig syns jeg også at det er rimelig usportslig å avbryte spill i tide og utide bare fordi man er i ferd med å tape.
Tekniske problemer må man jo ta høyde for da:)
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-05-25 18:18
Antall innlegg: 170

torill, jeg har også opplevd de, men alltid klart å koble meg på igjen.
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-05-25 18:19
Antall innlegg: 170

uansett var ikke poenget å skryte av at jeg aldri har avbrutt, men å presisere at jeg ikke snakker for min egen syke mor når jeg mener at det for min del er helt kult om noen avbryter.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?