Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 848

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
maripg2010-10-08 09:59
Antall innlegg: 41

Ordspill inn i fremtiden
Ordspill er jo relativt ungt selv om det har blitt en vel etablert og "viktig" (?) del av hverdagen min (og flere med meg!).
Men hjelp så mye tid jeg bruker her! En ting er tiden jeg ville kastet bort uansett - på f.eks. TV og intetsigende telefonsamtaler - men ordspill stjeler tid... Bl.a. fra ungene mine må jeg innrømme ("Vent i 5 minutter, jeg må bare spille ferdig!"). Mitt håp er derfor at ordspill blir gammelt og består om 30 år. Da er jeg pensjonist og kan tenke meg at jeg får som fortjent ("Jada, vi tar en tur en dag, men vet ikke helt når vi får tid!")

Cygnus2010-10-08 10:53
Antall innlegg: 44845

Jo det går jo med tid, men er det så mye annerledes enn andre hobbyer? Men jeg må innrømme at jeg er aldeles hekta, ja avhengig - og det er kanskje betenkelig!

fortuna2010-10-08 11:36
Antall innlegg: 46

Ordspill er vel en av årsakene til at jeg i en alder av 25 gleder meg til å bli pensjonist. Og til at mannen min drar på jakt.

gerdmarie2010-10-08 12:41
Antall innlegg: 265

Ja, ordspill er en fantastisk aktivitet når man når pensjonistenes rekker, men... Som pensjonist er det såååå mye å foreta seg at det ikke blir mer enn 5-6 spill i døgnet. Viktig med hjernetrimmen, men får altså ikke tid til stort mere... :o))

potet2010-10-08 14:50
Antall innlegg: 131

Ja, ordspill er helt fantastisk. Jeg kan nesten ikke greie meg uten, og skjønner ikke helt hva jeg skulle erstattet det med. Visst går det masse tid med, men det har jeg nok av. Jeg behøver ikke å tenke på jobbing lenger.
Ordspill er for meg anvendt tid med mening.

godbiten2010-10-08 15:14
Antall innlegg: 52

Enig med deg, potet!

maritiren2010-10-08 15:19
Antall innlegg: 11

slenger meg på og skryter av Ordspill.. Jeg har blitt hekta jeg også :)

stabur - Ikke medlem lenger2010-10-08 16:22
Antall innlegg: 423

Kommentarer blir overflødig.

mopede - Ikke medlem lenger2010-10-08 19:38
Antall innlegg: 8

For å si det enkelt - det er bra at dette ikke koster penger - da hadde jeg vært på minus for lenge, lenge siden. Men, nå er det nok! Jeg har et hus som skal restaureres - og dette tar tid. Jeg har bestemt meg for å roe ned denne hobbyen. Den tar altfor mye av min kostbare fritid! ps... tro om jeg klarer å holde mitt eget løfte - dette er jo "spillegalskap".....

abelon - Ikke medlem lenger2010-10-08 21:29
Antall innlegg: 1807

Elsker Ordspill !

Første gang i mitt liv at jeg har blitt SÅ hekta på noe.
Kan greie noen perioder uten,men ikke altfor lenge.
Det skjer virkelig noe fint og merkelig oppi toppen når man legger disse ordene.
Og man lærer jo mye !

Så "den harde kjerne" må sørge for at ordspill overlever.
Være villige til å betale noen kroner .

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?