Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 848 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stalljenta12 - Ikke medlem lenger | 2010-10-08 11:52 | |
![]() | beste bøker hei jeg har godt tom for lesestoff og lurte på om noen hadde noen bøker de anbefaler? | |
| miamaria | 2010-10-08 12:08 | |
![]() | spørs litt hva du ville like, det sa du ikke noe om. PARFYMEN er en bok du ikke vil glemme. | |
| Tweedygirl | 2010-10-08 12:35 | |
![]() | For tiden så leser jeg bøkene av Liza Marklund, å de syns jeg er kjempe gode. Anbefales... :) | |
| Cygnus | 2010-10-08 12:35 | |
![]() | liker du f eks krimbøker, eller romaner. eller biografier, eller.... | |
| gerdmarie | 2010-10-08 12:38 | |
![]() | Enig med Tweedygirl. I tillegg er jo bøkene til Jo Nesbø å anbefale. Jeg har dessuten blitt anbefalt å lese en bok som heter Balansekunst, men husker ikke forfatteren, for boken er nedpakket for avreise til vinteropplag på Kypros. Hva med å lese noe av nobelprisvinneren i litteratur? God lesning:) | |
| snubi | 2010-10-08 12:40 | |
![]() | Å denne tråden vil jeg følge med på, eeeelsker bøker jeg også....spesielt de som gir deg "hår på ryggen". Da mener jeg ikke nødvendigvis krim (selv om det er topp også), men de bøkene som er skrevet så bra, levende, fengslende og sjokkerende at du omtrent får ståpels og hår på ryggen! Kan være både fiktive og sanne historier. Kom med forslag dere som har. Skal sette boken Parfymen på listen min over bøker som må leses =) | |
| seilermarthe | 2010-10-08 13:00 | |
![]() | Boktyven er også en fantastisk bok, og selvfølgelig Jo Nesbø sine krimbøker. | |
| blåveispiken | 2010-10-08 13:24 | |
![]() | Nyere feelgoodbøker: Potensgiverne Lottomillionæren Hotellet på hjørnet av Bitter og Søt Tips: Bokelskere.no. Et nettsted for å bl.a.diskutere gode bøker. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-08 13:43 | |
![]() | Snubi: prøv noe av Haruki Murakami (om du ikke allerede har gjort det)! :) | |
| potet | 2010-10-08 13:55 | |
![]() | Jan Kjærstad: Førføreren | |
| snubi | 2010-10-08 14:05 | |
![]() | Takk for tips mysteria! Har ikke lest de, så nå er de også på listen min =) | |
| Monnor | 2010-10-08 14:09 | |
![]() | Tove Nilsen - Skyskraperengler, Skyskrapersommer, G for Georg og den siste i serien; Nede i himmelen. Jeg er veldig glad i disse bøkene! | |
| AaseB | 2010-10-08 14:11 | |
![]() | Eg òg er veldig glad i bøkar. Eg har ledd, gråte, hatt gåsehud, fryda meg og grøsse meg gjennom mange, men har til gode å lese ei som har gjett meg "hår på ryggen", snubi. Det skulle tatt seg ut:-)) Tippar stalljenta er av dei yngre her inne. Prøv noko av Roald Dahl, f.eks. "Matilda" eller "SVK". Ein annan som ser litt gjennom fingrane med naturlover er Michael Ende. Boka "Frihetens fengsel" er utruleg fascinerande. Ellers kan det vera lurt å spørje på biblioteket. :-) | |
| miamaria | 2010-10-08 14:25 | |
![]() | jeg liker bøker hvor handlingen foregår i litt fjern fortid. klassiske! kristin lavransdatter av sigrid undset, især første bind kransen anbefales. likeledes den fjerde nattevakt av johan falkberget. disse rasjonerer jeg ut til meg selv og gir ikke meg selv lov til å lese dem oftere enn ca hvert tiende år. da har nemlig JEG endret/utviklet meg såpass at jeg får en annerledes opplevelse av av boka enn forrrige gang. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-08 14:46 | |
![]() | I likhet med Monnor anbefaler jeg Tove Nilsens 4 bøker om ungjenta Tove. Oppvekstromaner. Og Beatles av Lars Saabye Christensen. Går ut fra at du er ei ung jente? | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2010-10-08 15:06 | |
![]() | Noe av Paul Auster anbefales også. Illusjonenes bok traff i alle fall meg. | |
| cammie | 2010-10-08 16:41 | |
![]() | Jeg vil anbefale Anna Gavalda. Hun skriver nydelig. Særlig "Saman er ein mindre aleine". Ellers leste jeg "Maleren fra Shanghai" i sommer. Virkelig flott bok. Fikk skikkelig gåsehud da jeg leste slutten :) Kjempebok! En koselig feel-good bok er "Finns inte på kartan". Svensk bok. Veldig søt :) | |
| cammie | 2010-10-08 16:42 | |
![]() | Veldig bra tråd forresten! Skal følge med og notere bokstips jeg også :) | |
| contender | 2010-10-08 16:57 | |
![]() | Har nettopp lest "Mengele Zoo" av Gert Nygaardshaug. God bok! | |
| verb | 2010-10-08 17:07 | |
![]() | leser Victoria og Solen går sin gang en gang i året, men har også passert 50. Brevet fra Victoria til Johannes får mg til å gråte hver gang... | |