Spillrom
Sjiraffen17
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede17
Mobilspill
Pågående8 845

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
plan b2010-10-13 20:00
Antall innlegg: 10

beste sang på spotify
har dere en sang som dere liker på spotify!!!!

gompedyret2010-10-13 20:02
Antall innlegg: 4381

Jepp!

Cheatah2010-10-13 20:04
Antall innlegg: 70

Nei. Liker ikke sånn kommers drittmusikk.

gompedyret2010-10-14 17:48

"Hei! Er du klar over at Spotify nå finnes som premiumversjon til kun 49 kroner måneden? Du kan få kjøpt den på rimi eller noe og det er den perfekte gave til en musikkelsker om du er sent ute med gave til innflytningsfesten. Med Premium slipper du avbrytelser underveis, selv om avbrytelsene kun består av viktige beskjeder fra oss som ikke er særlig irriterende. Men du blir kanskje litt irritert? Bare bittelitt? Ikke? Enn nå da? Tenk, bare 49 kroner i måneden! Så skal jeg holde smella, jeg lover. Irriteeeeeeeeeeerende. Titt tei! Her er jeg! Fortsatt ikke irritert? Du kan kjøpe premium likevel! Ja!"

Ettersom hovedmaskinen inkludert min fenomenale musikksamling er offline for tiden og min venns bærbare er fylt med skrekkmetall har jeg måttet ty til Spotify for en real dose musikk.

Spotify er kurant! Når man bare klarer å bli vant til reklameavbruddene så kan man begynne å glede seg over delingsfunksjonen for spillelister, som gjør det lett som en plett å finne ny musikk.

Jeg satser på at trådstarter synes det er greit og prøver meg på å dele en hel sånn liste. det er mye bedre enn hauger med linker til enkeltsanger. Her er lett rock og påpp og plenty med godbiter! Lytt, lytt.

open.spotify.com/use...3V uwNZk7yo

slengbukse2010-10-14 18:00
Antall innlegg: 69

Eller så kan man jo bare betale for det. Jeg bruker spotify så mange timer om dagen at det gjør meg ingen ting å betale de 99 kronene det koster i mnd.

MARKMARK2010-10-14 18:41
Antall innlegg: 3

jeg fant bare 2 sanger innpå den der gompe, fix fix! :)

gompedyret2010-10-14 19:40

Markmark, prøv å dobbeltklikke på en av sangene, da kommer ofte hele spillelista i, eh, spillelista. En av tingene ved spotify jeg ikke forstår logikken i ennå.

Eller så kan man la være, slengbukse. ;) Spotify har ennå såpass mange svake sider både mht lydkvalitet, funksjonalitet og brukergrensesnitt at jeg ikke er rede for å betale ennå. Da bruker jeg heller pengene på f.eks. å kjøpe spesielt bra album som jeg spiller med super-winampen.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?