Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 840 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-10-19 23:35 | |
![]() | Boikott Kina Kina boikotter Norge pga fredsprisutdelingen. Dette kan vi ikke finne oss i. La oss boikotte Kina. Stans smelling med kinaputter, stopp å spille kinasjakk og ikke spis kinakål. | |
| miamaria | 2010-10-20 00:31 | |
![]() | jeg hadde hyggelig besøk fra kina i sommer. tre generasjoner. kina-bestemor snakket kun kinesisk, men hun gikk i høygir da vi tok opp poteter til middagen sammen! ellers er det utrolig hva en kan utveksle uten felles verbalt språk. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-10-20 00:38 | |
![]() | Dersom man ikke skal "støtte" Kina blir det kanskje ikke så mye igjen å bruke penger på? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-10-20 07:40 | |
![]() | Min gode slektning er inne på noe vesentlig her :-) La oss også boikotte kinarestauranter... | |
| Reet | 2010-10-20 09:47 | |
![]() | Boikotter gjerne de fleste kinarestauranter! Men ikke Dinner. Ellers merkes det vel fint lite om noen få nordmenn boikotter Kina. Vi er et piss i havet. | |
| ello | 2010-10-20 10:18 | |
![]() | Kinaresturanger er IKKE Kina. De drives stort sett av mennesker med norsk statsborgerskap. Så gå mer på kinaresturanger og støtt opp om de som har forlatt meningsdiktaturet i Kina i stedet for å straffe dem! | |
| miamaria | 2010-10-20 10:27 | |
![]() | hurra, ello! da ol pågikk i beijing fikk vi også besøk derfra. årsak: portforbud for innbyggerene. | |
| Vippebryter - Ikke medlem lenger | 2010-10-20 11:26 | |
![]() | HAHA, så begynn å stripp glupingen! Få av deg alle møkkaplagga og for all del ikke kjøp ny finskjorte til jul. | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-10-20 12:11 | |
![]() | Boikott Kina? Nesten alt vi handler og bruker får vi derifra. Tror ikke vi er villige til å betale 3x på klær, leker og alt mulig av duppedingser som selges derifra. Og en annen sak. Det er helt vannvittig å gi en fredspris til en opposisjonell i Kina. Skal ikke den prisen gis til noen som jobber med fredsarbeid? Obama fikk den i fjor. Hva hadde han utrettet av fredsarbeid. Den prisen er blitt latterlig og en skam for Norge. | |
| Megatrond | 2010-10-20 12:15 | |
![]() | Heilt enig der ! la oss lage vår egen kina salat fra nå av. er dritt lei av dette myderiet mot menneskerettighetene fra kina! å jeg er villig til å betale 500 kr til hver kineser i Norge fra 1 jan 2011, for å få spekeskinka tilbake i norske butikker. | |
| Megatrond | 2010-10-20 12:27 | |
![]() | KOM IGJEN GI MEG NOEN KINESISKE ORDSPILL ! | |
| LaBaguette | 2010-10-20 12:28 | |
![]() | Hvorfro boikotte når vi kan spise Boikoteletter!? det er herlig dere. kom bli med! | |
| Megatrond | 2010-10-20 12:29 | |
![]() | aiaiaiai her ser vi en ordspiller av ypperste kvalitet !! når ulven sover skinner månen nærmest vannet den kom fra.. | |
| LaBaguette | 2010-10-20 12:40 | |
![]() | nei, jeg orker ikke dette patetiske potetstativet. hvordan skal en mann gå imot sin egen sjebne hvis hans krage er bak øret? klokken den er bare en plikk i utenlandske reise organisasjoner sier jeg! hvordan kan en spise en boikotelett tenker du? jeg er mest eren av ordspill og man kan drikke o - BOI og spiseKOTTElet ! hvordan kan en skrive hva man vil hvis det man vil er å mestdra på tur med ulven fra denne uransakelige måneproblemstillingen ! SETT KINAFRI FRA SITT OVERSKUDD! | |
| Megatrond | 2010-10-20 12:46 | |
![]() | heilt feil! undernæringen begynner når kråken spiser av søppelen som ligger igjen fra dophuet som ikke vasker seg før middag, men å si at en oter ikke kan svømme er jo som å si at ordspillet ikke vill spille uten lov! jeg er uten for å kulden å venter forevigQ! | |
| Vippebryter - Ikke medlem lenger | 2010-10-20 13:36 | |
![]() | Hva har mest effekt? At 4.7 millioner boikotter 1,3 milliarder eller omvendt? | |