Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| DROY - Ikke medlem lenger | 2010-11-06 14:29 | |
![]() | Får 200 kroner gratis!! Hei alle ordspillere! Jeg jobber til daglig i Nordnet - norges størst nettmegler (www.nordnet.no). Vi har fortiden en intern vervekampanje der vi deler ut 200 kroner i fondsandeler til alle venner og bekjente som åpner ny konto. Vinneren, det vil si den ansatte i Nordnet som klarer å verve flest nye kunder, vinner en tur til New York! Jeg satser selvsagt på å vinne denn konkurransen, men da trenger jeg deres hjelp! Ønsker du å motta 200 kroner i fondsandeler kan du klikke deg inn her: www.nordnet.no/friends Du trenger en ¨engangskode¨ du kan få av meg. Gi bekjed i denne tråden om du er interessert, så sender jeg deg en kode i mailen her på Ordspill. Det er ingen kostnader ved å åpne konto. Etter at fondsandelene er overført til din nye konto, bestemmer du selv om du ønsker fondsandelene stående på konto, eller å selge deg ut og få pengene overført til egen private konto. Nye kunder får også et 4 ukers gratis abonnement på Dagens Næringsliv! Her har dere (+meg) alt å vinne! Gi bekjsed i denne trånden om dette høres interessant ut! //Øyvind | |
| mmarii | 2010-11-06 14:35 | |
![]() | Strider ikke dette mot annonseringsforbudet for forum? | |
| DROY - Ikke medlem lenger | 2010-11-06 14:43 | |
![]() | Hvis dette er tilfellet så kan selvsagt innlegget slettes. NB: Beklager en del skrivefeil i det første innlegget :) | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-11-06 14:51 | |
![]() | Ere virkelig mulig. | |
| Alfa93 | 2010-11-06 14:56 | |
![]() | Lukker denne tråden nå :) | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.