Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-11-09 14:31 | |
![]() | Nå har jeg en jobb å gjøre Først og fremst må jeg få si unnskyld til to medspillere som har sittet igjen uten "lekekamerat" siden nettet her ute i ødemarken har flata ut helt uten grunn i går og forrigedagen. På bilspråket tror jeg det heter periodisk feil, det er de feilene det ikke er så lett å finne ut av. Eller kanskje jeg ikke skal unnskylde, men heller gratulere, for de to brutte partiene har kostet meg minst 100 poeng i rating :-) Jeg får trøste meg med bluesasylet og et parti ordspill! | |
| anino | 2010-11-09 14:38 | |
![]() | Her brøt strømmen sammen midt under et panikkspill i går. Gruff og dobbelt gruff. Kjedelig. Beklaget på chatten, men fikk ikke svar fra vedkommende så håper h*n fikk det med seg :) Du får trøste deg med mer ordspill ja :) | |
| Ruschne | 2010-11-09 14:44 | |
![]() | Hvorfor unnskylde? Det er som du sier LaBarca: Motspiller tjener grovt på slike kjedeligheter Alle vet vi jo hva som skjer når vi får opp meldingen: Spilleren har koblet fra............Vil tro at ingen "spiller klipper" over strømsnora eller får periodiske signalfeil for moro skyld. En trøst får være at etter en kamp eller fem så er vi på gammelt nivå igjen........ eller ? | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-11-09 14:48 | |
![]() | Jeg hadde problemer med tastaturet den 14.03.2008. Denne dagen ble det opptil flere spill der jeg ikke fikk sagt grt og tfs og brb og lol. Og det hele toppet seg med en SKJEBNESVANGER panikk tilfeldig der jeg ved et uhell klarte å avbryte spillet. Håper INDERLIG at de jeg spilte mot den dagen ikke tok det ille opp. Men nå tar jeg altså affære, selv om det er lovlig seint, og satser på at alle berørte parter leser dette i forum. Jeg SKAMMER meg. Håper dere ikke sover dårlig om nettene på grunn av de ekstra poengene. | |
| Hortensdame | 2010-11-09 14:51 | |
![]() | Sånt skjer og det er jo den som ikke kommer seg inn i spillet igjen som taper på det, men det er veldig kjedlig når det skjer.... Men heldigvis er det en god del av oss det skjer for... Og som Ruscne sier etter en kamp eller fem så er vi på vei oppover igjen:-) | |
| LaBarca | 2010-11-09 15:03 | |
![]() | Jeg satser på etter "to kamper eller fem", for første forsøk på å krabbe oppover igjen, tapte jeg, hehe. | |
| Ruschne | 2010-11-09 15:14 | |
![]() | Isj LaBarca at jeg kunne ta så feil | |