Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-15 22:30 | |
![]() | i dag i dag her jeg to spørsmål 1. hvorfor skriver ikke spillvertene i forumet lenger? har de fått munnkurv? hvorfor det? 2. har noen en afrikansk dansemaske til overs? | |
| bearo | 2010-11-15 22:46 | |
![]() | 1. Eg har overtatt funksjonen som offisielt talerør for moderatorgruppa. Dette for å danne eit litt meir folkelig inntrykk av den eliten som utgjer Ordspills moderatorar. 2. Ikkje eg vertfall. Eg har ein god del afrikanske dansemasker, men ikkje pokker om eg har nokon til overs. Kan aldri få for mange. | |
| miamaria | 2010-11-15 22:58 | |
![]() | svar på spørsmål 2: jeg kan skaffe afrikanske dansemasker til svart blodpris. samme sted: deler av rikt assortert samling hodeplagg for kvinner som lever under nordiske forhold kan vurderes omsatt, dersom prissetting blir høy nok. samlingen er foreløpig ikke under opptelling. | |
| ave - Administrator | 2010-11-16 00:00 | |
![]() | Niks munnkurv; men tidspress slik at ihvertfall jeg må definere hva jeg har tid til å gjøre.... For tiden prioriteres tiden til å få spilt noen pingle spill i løpet av et døgn..... | |
| bris1 | 2010-11-16 13:06 | |
![]() | Håper du ikke underviser i matematikk, wstine! Det var da vitterlig FIRE spørsmål. Til ditt siste spørsmål: hvordan ser en afrikansk dansemaske ut? | |
| Cygnus | 2010-11-16 13:07 | |
![]() | jeg har koreanske dansemasker, men ikke til overs! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-16 13:38 | |
![]() | bris1; underviser ikke i matte, så slapp helt av :-) Men stadig to spørsmål MED to delspørsmål; en spekulasjon og et trang-til-å-vite-svaret-p å-spekulasjonen....... Afrikansk dansemaske: fargerik sak, mer som et hodeplagg i grunnen. Når du tar den på blir du en djevel på dansegolvet! Intet mindre. Fungerer helt topp sammen med zambarytmer, så her snakker vi crossover. Alle burde ha en afrikansk dansemaske! | |
| Sydsklie | 2010-11-16 18:53 | |
![]() | Kan du benytte en samelue eller narrehatt? Samba med bjelleklang - lekkert :) | |
| bris1 | 2010-11-16 20:16 | |
![]() | Zamba eller zumba? Spiller forresten ingen rolle, begge deler er fulle til randen av rytmer. Si fra dersom du får tak i mer enn en, da :) | |