Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 841 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nalo | 2010-11-18 18:40 | |
![]() | Bjørn Eidsvåg Skal på konsert i kveld. Ser han får gode kritikkar for den nye turneen. Den av songane hans som treff meg mest er "Angoramjuk natt", den spelar han neppe, så eg får ta det som kjem. Andre som har ein favoritt? | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2010-11-18 18:48 | |
![]() | En Dag fra Alt Du Vil Ha liker jeg godt. 'De kan trampe oss neeeeeedi støvet...men håpet, kan de, ikkje røve.' Liker mange av hans sanger. Kyrie er en annen som jeg kommer på. | |
| gullai | 2010-11-18 18:49 | |
![]() | liker den nye sangen han har... nede for telling | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-18 18:54 | |
![]() | Vinterland fra albumet En vakker dag. Eidsvåg er låtskriveren sin det :-) | |
| gmw | 2010-11-18 19:03 | |
![]() | Så heldig du er som skal på konsert i kveld :) Har vært på noen jeg også, og det er en flott opplevelse hver gang. En utrolig bra artist, med utrolig bra tekster. Det er bare helt umulig å velge ut en enkelt sang fra det rikholdige repertoaret. Kos deg på konsert :)) | |
| Irwa | 2010-11-18 19:08 | |
![]() | Er veldig glad i Bjørn Eidsvåg. Har den nye plata på i bilen. Mange bra der, men for de som ikke har hørt så mye på han før kreves det et par,tre gjennomganger. Skal på konsert i Ski 17. desember. Gleder meg stort! Fragmenter og Bekymra er bra. | |
| nalo | 2010-11-18 22:37 | |
![]() | Konserten var flott! Full sal og stor applaus. Skikkeleg trøkk i bandet. Har ikkje høyrt den nye plata, men har skrive ho opp på ønskelista til jul. Mange flotte nye songar og dei gamle vart servert i ny drakt. Gled dåke alle som skal på konserten seinare. | |
| tøtta | 2010-11-18 23:18 | |
![]() | Heldige du som har vært på konsert.... ;-) Har selv vært på mange konserter og blir aldri lei. Han har fantastiske tekster, flott stemme og veldig flinke musikere med seg! Favorittene er mange: Eg ser, Gammal drøm, Ingen vei tilbake, Fly barn..fly, Barnemenneske, Elskerinnen, Forbuden frukt, Bare ein mann, Mysteriet deg, Omforlatelse, Smiskeland, osv. Hovedfavoritt blandt låtene er: Skyfri himmel. Favorittplate er "Hittil og littil". Inneholder bare gromlåter. Bør være et must i cd-samlingen. | |
| Sunshiine77 | 2010-11-19 22:35 | |
![]() | Må si meg enig med tøtta..utrolig mange fine sanger og ikke minst tekster. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-11-20 11:05 | |
![]() | Ja Eidsvåg har komponert mange fine sanger og relativt dype fine tekster som står solid i norsk musikkverden. Nå er jeg en av de som har opplevd Bjørn E. i fylla. Dette skjedde mens jeg var relativt ung og jeg reagerte ikke noe på dette da. Han oppførte seg da som en skikkelig egoopphovnet blære. Hadde det samme skjedd i dag ville jeg sagt til han: Nå må du se å oppføre deg mann ! | |
| cruella23 | 2010-11-20 11:09 | |
![]() | Mestparten av Mysteriet deg er plagiat av Fragile med Sting. Ellers har han en del å by på, men jeg klarer ikke helt typen.... | |
| Rabiaz | 2010-11-20 11:18 | |
![]() | Mysteriet deg!!! | |
| nalo | 2010-11-20 15:08 | |
![]() | JamesO: Ja, er det ikkje flott med folk som tek til seg av livet og erfarer det på godt og vondt? Ein får litt meir å fara med då, vert litt meir truverdige. Det er vel dei ferraste av oss som framstår som praktekemplar i fylla, og dei som aldri har vore på fylla, har ofte lett for å hovera over oss andre som av og til, gjennom eit langt liv, har sagt eller gjort noko dumt påverka tilstand. www.dagbladet.no/201.../1 4166794/ | |
| BassBjørn | 2010-11-20 16:58 | |
![]() | Jeg siterer Dagbladet som siterer Bjørn Eidsvåg: - Jeg skulle ønske folk hadde vært flinkere til å si fra til meg. I mine verste suksessperioder var jeg umulig å irettesette. Blir ikke dette selvmotsigende? Ville han ha hørt på irettesettelsene? En må vel ikke være narkoman for å kunne skrive om rusavhengighet? Hvor går skillet mellom å unnskylde seg over ting en har gjort, og det å bruke det som en gimmick for artistlivet sitt? Og det å lure på om det er for tidlig å ta seg en øl, når en sitter med et oppslag om rusavhengige artister foran seg, vitner ikke om stor innsikt i det journalisten kommer til å dra frem i stykket som blir skrevet om deg....... Men bevare ham vel, han er jo bare ein mann. | |
| mymlen | 2010-11-20 22:12 | |
![]() | Jeg synes Eidsvåg er oppskrytt. Og håper virkelig at jeg slipper å høre "Eg ser" i begravelsen min.... | |
| AaseB | 2010-11-20 22:17 | |
![]() | Enig, Mymlen. Trur me kan vere ganske sikre på det, du;-) | |
| bearo | 2010-11-20 22:19 | |
![]() | Eg framstår som eit prakteksemplar på fylla. | |
| mymlen | 2010-11-20 23:15 | |
![]() | Ha ha - eg og, eg og! | |