Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 841 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 14:39 | |
![]() | quiz quiz (svært uhøytidelig......) quiz.start.no/100827 Hvilket komedie ligner livet ditt...... Jeg havna på Alene hjemme...... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 14:44 | |
![]() | Jeg ble: Hjemme alene! - Livet ditt ligner på "hjemme alene" Du må alltid klare deg selv, i alle situasjoner. heldigvis er du smart, effektiv og ytterst snarrådig. det dukker stadig opp noen hindringer og skurker i livet ditt som prøver seg. men du er ikke hjelpesløs du... ;) | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 14:48 | |
![]() | Ja, ja. Du har rett, wstine, dette var svært uhøytidelig, særlig norsken :P Jeg havnet på "Alle elsker Mary". Jeg har ikke sett filmen, men beskrivelsen var jo litt søt: "Livet ditt er som tatt ut av "alle elsker Mary" Du har vært forelsket i den samme håpløse personen i årevis, å dette preger livet ditt i stor grad. Du havner lett opp i bisarre og pinlige situasjoner, du ikke helt vet hvordan du skal komme deg ut av.. men alle elsker deg, for du er en posetiv og varm person med et veldig godt hjerte :)" | |
| miamaria | 2010-11-21 14:55 | |
![]() | trenger vi ty til quzer om filmer for å fastslå at hele livet er et skuespill? det kommer bare an på hvor godt du spille/liker rollen din. | |
| harry | 2010-11-21 14:57 | |
![]() | Også jeg synes norsken var under enhver kritikk her. Men jeg ser posetivt på det meste, står det jo: Alle elsker Mary! Livet ditt er som tatt ut av "alle elsker Mary" Du har vært forelsket i den samme håpløse personen i årevis, å dette preger livet ditt i stor grad. Du havner lett opp i bisarre og pinlige situasjoner, du ikke helt vet hvordan du skal komme deg ut av.. men alle elsker deg, for du er en posetiv og varm person med et veldig godt hjerte :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 14:58 | |
![]() | quzer og quzer fru blom..... livet er en lek :-)) | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 15:11 | |
![]() | Hahahaha! :D | |
| seilermarthe | 2010-11-21 15:38 | |
![]() | Jeg fikk: Scary movie! Livet ditt ligner på "scary movie" det er så skremmende at det blir komiskt.. du har mange merkelige venner i livet ditt. Du havner stadig oppi de mest bisarre situasjoner :) Har ikke sett filmen og er vel ikke helt enig med beskrivelsen heller ;) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-11-21 15:57 | |
![]() | 4 brylløp og 1 gravferd | |
| nalo | 2010-11-21 16:09 | |
![]() | Alle elsker Mary, men elsker alle Kari? Neppe.. | |
| snubi | 2010-11-21 19:00 | |
![]() | Alle elsker Mary her også ;) Synes filmen er supermorsom! | |
| tøtta | 2010-11-21 22:46 | |
![]() | Jeg ble: Hjemme alene! - Livet ditt ligner på "hjemme alene" Du må alltid klare deg selv, i alle situasjoner. heldigvis er du smart, effektiv og ytterst snarrådig. det dukker stadig opp noen hindringer og skurker i livet ditt som prøver seg. men du er ikke hjelpesløs du... ;) | |
| sommerfugl | 2010-11-22 00:39 | |
![]() | Jeg ble også POSETIV :-) | |