Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 865 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-01 16:29 | |
![]() | Jeg ser Obstfelder (1893) vs wstine (2010) Jeg ser på den grønne tavla Jeg ser på det grå kateter Jeg ser på det overfylte klasserom Dette er altså skolen Dette er elevenes hjem En rød lapp! Jeg ser på de digre oversize ytterjakkene Jeg ser på de drømmende blikk Jeg ser på de uendelige prøvebunkene Dette er altså skolen Dette er lærernes hjem Et nytt skriv fra Udir! Hvor den grønne tavla blir fyllt med hvitt kritt Jeg ser, jeg ser Jeg er visst kommet til feil klasserom! Her er så underlig.......... | |
| Boubou | 2010-12-01 16:43 | |
![]() | Obstfelder vant ;-) Kanskje du trenger juleferie snart. Gikk ikke så bra med han andre... | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-01 17:00 | |
![]() | Pent. | |
| Ninaxxx | 2010-12-01 17:41 | |
![]() | Du er god, wstine. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-01 17:52 | |
![]() | boubou: ingen konkurranse ..... rett skal være rett, så lignende bidrag skrevet av en lærer for mange år siden. Husket ikke ordlyden, så da må man dikte selv...:-) Men ja, jeg er moden for juleferie, men først skal 117 heldags i norsk og 58 geografiprøver rettes............ | |
| LaBarca | 2010-12-01 18:13 | |
![]() | Det er sånt som gjør at jeg tar av meg hatten for dere lærere! Jeg SÅ hva du skrev. | |
| ajnor | 2010-12-01 18:27 | |
![]() | Godt skrevet, wstine, og du har litt mer å rette enn meg... Men det blir nok jul i år også, skal du se! Har liggende en stor haug med (korte) innleveringer, har vel rundt 60 heldagsprøver liggende og driver med vurdering av muntlige framføringer, blir vel rundt 90 av dem innen jula kommer... Satser på å bli ferdig.... | |