Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 877 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| miamaria | 2010-12-03 19:14 | |
![]() | grav fram petter smart i deg! hva kunne du tenke deg å finne opp? selv har jeg myst på mulighetene for en automatisk telefonspørrer: "hvordan står det til!" | |
| slaraffen | 2010-12-03 19:20 | |
![]() | en pille som stanser hårveksten akkurat når du har vært hos frisøren og håret er kjempelekkert, nyfarget og nyklippet i en perfekt frisyre... jupp.. | |
| LaBarca | 2010-12-03 19:33 | |
![]() | En opplysningsdrikk du kan ta før du skal lese offentlige papirer. | |
| Cygnus | 2010-12-03 20:15 | |
![]() | noe som sorterte ut vokaler og konsonanter jevnt og pent når jeg sppiller ordspill | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2010-12-03 20:51 | |
![]() | en maskin som skyller, henger opp, reparere, klargjør, pakker ned, skifter batterie etc på sportsutstyret mitt | |
| AaseB | 2010-12-03 20:51 | |
![]() | Serriøst? Da ville eg ha laga ein ganske liten dings der det gjekk an å måle smerte eller sjukdom. Alle bør ha ein slik i heimen. Slik at du av og til kan ringe til sjefen og f.eks si at: Eg blir heime i dag, har 83,7 ** vondt i hue. Ingen tvil om det, da. Legane kan enkelt prioritere rekkefølga pasientar skal bli behandla i. Det hadde gjort det umulig å snylte på trygdesystemet og slanka helsebudsjetta rundt omkring ganske kraftig. :-) | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2010-12-03 21:01 | |
![]() | En pille mot alt som er ille...:o) | |
| Boubou | 2010-12-03 22:21 | |
![]() | Jeg HAR funnet opp Wikipedia, i 1993, var det visst. Dumt at jeg ikke snakket med min venn som er programmerer om den gode ideen. Nå i det siste har jeg funnet opp et system for legekontorer, som sender sms til pasientene når det er på tide å komme seg til venteværelset. Alle vet jo at de ikke kommer inn når de har time, spørsmålet er hvor lenge en må vente. Med et slikt system får en beskjed en estimert halvtime før en får se legen. Sparer samfunnet for masse unødvedig venting. Hvis jeg skulle finne opp noe veldig lurt...hmm...må tenke litt på den. Ting kommer litt av seg selv, ikke sånn på kommando, da. | |
| bearo | 2010-12-03 22:25 | |
![]() | Er Petter Smart død? :| | |
| mymlen | 2010-12-04 12:56 | |
![]() | Jepp! Utspekulert avlivet av Lille Hjelper som ville stjele identiteten hans. Men siden ingen lyspærer varer lenger enn 1000 timer, så... | |
| sismoon | 2010-12-04 13:31 | |
![]() | En tidsmaskin, definitivt. | |