Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 877 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Mariti | 2010-12-05 01:38 | |
![]() | poengjag Jeg liker spillere som konverserer litt,men noen er tause.Poengjag og ikke særlig koselig.Hva ..er poenget med spillet...poeng eller å ha det morsomt.?? | |
| VeldiGlad | 2010-12-05 01:53 | |
![]() | Ja. | |
| Mariti | 2010-12-05 01:56 | |
![]() | ja, hva da ? | |
| Sunshiine77 | 2010-12-05 02:48 | |
![]() | Jeg synes det er koselig m folk som chatter litt, men til tider er d deilig og bare spille også. Men her en dag spurte jeg om pause uten at den andre aksepterte...noe som førte til et braktap for meg for jeg hadde et barn på do som måtte ha hjelp...så måtte gå unna. Det synes jeg var litt kjett...men, men... Foretrekker litt chatting, samt vanlig folkseskikk med hei og takk for spillet...det synes jeg er mest kos :D | |
| veslefrikk | 2010-12-05 05:21 | |
![]() | jeg spiller for å spille ordspill, ikke for å skravle med fremmede personer om vær og vind. | |
| innocenta | 2010-12-05 07:54 | |
![]() | Enig med veslefrikk. | |
| potet | 2010-12-05 09:27 | |
![]() | Noen ganger kan det være greit å utveksle en frase eller to, men aller best er det å sitte konsentrert med bokstavene mine. Det er jo derfor jeg spiller, finne gode ord og, ikke minst, bingoer. Og da passer det ihvertfall ikke meg å skravle. | |
| cammie | 2010-12-05 10:18 | |
![]() | Jeg liker å si hei og tfs. Når det gjelder skravling blir det lite rundt vær og vind. Men jeg synes det er gøy å kommentere gode legg eller morsomme ord. Og jeg synes det er ekstra morsomt hvis motstanderen gjør det samme. Men om noen ikke vil skravle er det helt OK. Personlig liker jeg best at man sier hei og tfs, som jeg synes er alminnelig høflighet. Men jeg er kanskje litt formell sånn sett :) | |
| MyRuin | 2010-12-05 10:18 | |
![]() | jeg prater ikke, fordi jeg spiller panikk eller lynrask og har ikke tid. Og ikke er jeg så veldig intresert heller.. | |
| slaraffen | 2010-12-05 10:54 | |
![]() | Dette er jo en diskusjon som stadig dukker opp i forum. Kanskje kunne et av spillrommene vært forbeholdt de som liker å skravle mens de spiller, så kan de som bare vil spille få gjøre det uten å fornærme noen.....ved ikke å skravle, mener jeg... | |
| Lene T | 2010-12-05 11:08 | |
![]() | Enig med Veslefrikk og Potet. Og ser ikke motsetningsforholdet mellom poengjag og morsomt. Syns poengjag er morsomt, jeg.. - og hvor mange ganger skal vi diskutere at vi alle har ulike syn på akkurat dette her, mon tro?? :-) | |
| bris1 | 2010-12-05 11:20 | |
![]() | Jeg ser at Mariti spiller i et rolig tempo, og da burde det være rom for småprat om man ønsker det. Du får gå ut fra at din(e) motspillere ikke er av den skravlete typen. Kanskje du kan kalle spillet ditt Pratelysten f.eks. Dette har vært diskutert tidligere, ja. Men nå som før, det dukker stadig opp nye spillere som ikke har oversikt over det. Det er vel enkelt nok å la være å lese/kommentere. | |
| aquariussoul | 2010-12-05 11:27 | |
![]() | Ikke lett å gjøre alle fornøyd....., i dag er det i alle fall herlig søndag, sport på tv, nysnø ute og to tente lys i adventsstaken, ha en fin søndag alle sammen :) | |
| Lene T | 2010-12-05 11:35 | |
![]() | - syntes også det var greit å påpeke at vi her - som mange andre steder - godt kan ha større rom for at vi alle har våre måter å gjøre ting på, uten at det behøver å være noe problem. God søndag til deg også aquarissoul! Herlig innlegg:-) | |
| Ruschne | 2010-12-05 11:52 | |
![]() | aquariussoul Du glemte Ordspill. | |
| mymlen | 2010-12-05 12:16 | |
![]() | Et tips, Mariti: om du spiller flermannsspill så er ofte spillerne der mer sosiale. Om èn velger å konsentrere seg om spillet vil det alltid være en annen som synes det er greit å multi-taske.. Så start denslags spill når du er pratelysten! :) | |
| aquariussoul | 2010-12-05 12:34 | |
![]() | Ruschne, ja jeg glemte ordspill, men tar det med nå :))) | |
| Ruschne | 2010-12-05 14:05 | |
![]() | Sunshine77 For senere setter du en potte ved siden av deg. Kan også være greit for en tissetrengt spiller som ikke kommer seg på toan. Da slipper du å tape stort | |