Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 870 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mikromina | 2010-12-12 19:18 | |
![]() | Julehusmorvisa Julehusmorvise Nå har eg vaska golvet og eg har pynta tre no sitt eg her og vente på salig julefred Mens katta plukke pynten fra juletreet vårt som vi har strevd å pynta, det e no bitt-litt sårt... Julebaksten den har eg tadd å frøsse ned og nåkka ligg i bokser.. Mon dæm får stå i fred??? Eg syns no at det minke med kaker der og her men alle e uskyldig, litt merkelig, det der! :-P Og pepperkakehusan står pynta fin og flott med masse fargerike og fristanes smågodt Men pynten minke åsså, kor tar dem veien hen??? Eg regne med til jul e det tomta kun igjen... Ja, eg e stort sett ferdig med alle gjøremål no e det bare venting og masse husmorgnål: "Ikke inn med skoan!", "Rydd rotet ætte deg!" For husmora ho e parkert, og sånn e det med DET Så må eg ønske alle en god og fred'lig jul må snø og engler dale så vakkert ned i skjul. Eg sitt no her og vente å salig julefred mens katta heng med pynten oppi vårt juletre.  | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-12 19:47 | |
![]() | Da er du tidlig ute med all slags førjulsstell nå kan du bare kose deg, helt klar til julekveldn Vi andre har knapt starta med alt som hører med men regner nå å kom i mål, så blir det julefred | |
| mikromina | 2010-12-12 19:59 | |
![]() | Du, denne jula slæpp eg så masse julestri for jula den skal feires hos svigermor fordi de gamle sitt aleina på årets julekveld og klare ikke styre med altfor mye selv :-) Så hjemme e eg ferdig med pynting og med styr no starte nemlig svigermor sitt førjulseventyr! Da regne eg med vasking fra mårra og til kveld for de gamle kan'ke styre med så altfor mye selv. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-12 21:19 | |
![]() | :-) | |
| Lille-fix | 2010-12-12 22:53 | |
![]() | Tenk, ei svigerdatter så snill og flink og god de gamle kan nå sitte og ta livet helt med ro når mikromina sørger for jul i hver ei krå gir hun den beste gaven som en gammel krok kan få ♥♥&am p;#9829; | |
| Lille-fix | 2010-12-12 22:53 | |
![]() | de kryptiske kodene var hjerter før jeg klikket på send inn | |
| mikromina | 2010-12-12 23:01 | |
![]() | Dog må det også sies at jeg er sønnens eks men jeg ser ingen hensikt med å opptre som ei heks VI samarbeider god, både voksne og de små Det er den beste oppvekst et barn av skilte får :-) Du Lille-fix, det var da et kos'lig vers du skrev! Det varma godt i hjertet, midt i alt julestrev! Og Wstine, du er også en koselig poet! Og denne sangen blir visst lang, men pytt, hva gjør vel DET? :-) | |
| Gørta 92 - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 04:47 | |
![]() | hei hei. jeg ønsker alle en fin uke. KLEM. :D | |