Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 01:27 | |
![]() | Lisa Williams Hva mener folk om Lisa Williams ? Hennes arbeide som medium, hennes opptredener med mere ? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 01:28 | |
![]() | no.wikipedia.org/wik...a_ Williams | |
| hahahaha - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 02:37 | |
![]() | jeg tror det er mye mellom himmel og jord som vi ikke kan forklare. | |
| bris1 | 2010-12-13 09:53 | |
![]() | Hva mener JamesO om Lisa Williams? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 12:19 | |
![]() | bris1; det kan du lese om i wikipedia :-)) | |
| bris1 | 2010-12-13 12:57 | |
![]() | Det burde jeg ha tenkt på, wstine! ;) | |
| Tweedygirl | 2010-12-13 13:27 | |
![]() | Tror hun kan mye rart. Er urtolig så mye hun kan si om ett menneske hun aldri har møtt før. Kan gi informasjon som kun den personen som er død vet. Så er nok mye mellom himmel å jord vi ikke vet... | |
| seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 13:59 | |
![]() | Den dagen hun tar i mot James Randi´s $1.000.000-utfordring og vinner så skal jeg gi henne en sjanse. Det kommer hun sannsynligvis aldri til å gjøre. Ikke trenger hun pengene heller, for folk betaler godt for noen "ord" med sinde avdøde slektninger. Det Lisa Williams driver med kalles cold reading, og har ingen ting med overnaturlige evner å gjøre. Men folk lar seg lure. "Jeg fornemmer at du har mistet en eldre slektning... en mannsperson... Din far? Navnet begynner på T... nei? slutter på T da? Noe med T... Han hadde en Toyota sier du? Ja, nå faller det på plass... Jeg fornemmer noe med sykdom...? Ikke det? Kona var syk? Din mor? Faren din tok seg av henne... Han var veldig omsorgsfull... bla bla bla, osv. osv." | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 14:47 | |
![]() | Seierherren. der traff du spikeren på hodet | |
| beritsen | 2010-12-13 16:05 | |
![]() | Jeg tipper Seierherren ikke har sett noen av episodene med Lisa Williams? Forøvrig er det sånn at vil man ikke tro så gjør man ikke det, ...og omvendt. Fint at vi er forskjellige og at vi respekterer det mener nå jeg :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 16:32 | |
![]() | tja, respektere taskenspillere som tjener seg feite på folks naivitet og med et rørende ønske om et livstegn fra oven (evt "neden") ???? Tror ikke det nei. Men at hun kan sitt fag: nemlig å manipulere/lure, få folk med på massesuggesjonen, det skal hun ha. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 16:54 | |
![]() | Seierherren: Om du tenker deg bare litt om så forstår du at eksistensen er noe mer enn bare den fysiske dimensjon. Om du bare hadde sett litt på dette programmet Åndenes makt på TV-Norge så ville du fått med deg hvor anlig det er å oppleve "besøk" fra en annen dimensjon og f.eks. oppleve hvordan fysiske gjenstander kan settes i bevegelse eller flyttes av seg selv (utført av ikke fysiske bevistheter). Så å konkludere videre med at livet fortsetter etter kroppens død er naturlig. Selv har jeg alltid hatt en viss kontakt med avdøde personer og kan gi flere eksempler på dette, dog er jeg nå langt unna det nivået Lisa Williams er på. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 17:20 | |
![]() | Jeg også er langt unna Lisa Williams nivå, hahahaha! Vel, fenomenet "mennesker som tror at de besitter evner litt utenom det vanlige" er jo interessant, syns jeg. Såpass interessant at jeg oppsøkte både den ene og andre av kaliberet en gang i tida. Et eksempel: Islandsk dame (relativt kjent, men husker ikke navnet) som bestemt mente at hun var medium for en øyelegen Kristian. Kristian hadde mye på hjertet til jordboerne og dama lot seg villig bruke. På et møte/seanse, publiukum ca 30-40 stk, fikk hun beskjed via Kristian at en gammel bestemor, ca 150 høy, ved navn Kari hadde en beskjed til en salen. Om det var noen som hadde hatt en bestemor som stemte med beskrivelsen? Stille i salen, etterhvert nesten pinlig stille, flere minutter.... Da var det plutselig møtearrangøren kom på at han hadde jo hatt ei gammel bestemor som het Kari, og jada, Kari-bestemor hadde vært ei lita dame. (sic!). Så kom finalen: beskjeden fra bestemora til møtearrangøren var: du greier deg fint gutten min, fortsett slik! Ahhhhh og halleluja! Eksempel 2: stadig på samme møte, spørsmål fra salen, dame spør om sin gamle farmor: Er hun ofte hjemme hos oss i Storgata? Svaret fra Kristian-mediumet: Jo, hun er ofte hjemme hos dere i Storgata. Spørsmålstilleren brast sammen i gråt og da ballet det virkelig på seg... Eksempel 3: mann lurer på om han noen gang kommer til å møte sin halvbror (stadig i live). Kristian tenker seg om.....og svarer: mmmmm, jo, du kommer til å treffe ham, men jeg vet ikke om det blir i dette livet! Ah!! Så, siste eksempel fra en annen happening. En spåmann denne gangen. Han spådde at venninna mi skulle møte en mørk mann og få en datter. Flere år senere skjedde nettopp det! En datter (en av to muligheter) og ja, mannen var om ikke så veldig mørk, så i alle fall ikke lyshåret! To av to. Imponerende! Til meg sa den samme spåmannen at jeg hadde dårlig aura. Akkurat da ble jeg nesten litt imponert, for joda, det kan godt tenkes at jeg har en dårlig aura. Men skitt au! Verden vil bedras!! (ha en pelsfri jul da) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 17:49 | |
![]() | wstine: Denne såkalte alternative bransjen av healere, mediumer osv. er stappet full av folk som har svært lite av eller "tilnærmet ingenting" av den paranormale kapasitet som er nødvendig for å utøve sitt "alternative" yrke tilfredsstillende. Derfor er det helt vanlig at folk som kontakter slike "healere" og "medium" at de føler seg lurt og de føler at de ble jukset og de føler at alt dette bare er tull. Du har nok bare vært uheldig og truffet på de gale folkene. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 18:33 | |
![]() | feil jamesO; jeg var ikke uheldig, og følte meg ikke lurt. Tvert imot, fikk bare bekreftet det jeg ante/visste. Mens disse rettroende fikk hva de betalte for og lever lykkelig i sin naivitet om at farmor stadig vekk er på besøk, at de før eller siden skal få møte sin halvbror osv osv. Dette betaler de villig vekk for å få vite.... Og derfor kan spåmennene/kvinnene livnære seg på humbug...... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 19:41 | |
![]() | Alternativbransjen er som nevnt full av healere og mediumer viss paranormale kapasitet varierer mye og for ofte ikke holder tilstrekkelig mål, etter min mening. For meg er det på en måte underlig å høre på folk som forkaster det paranormale som en realitet. For meg er det helt dagligdags å kommunisere energimessig med andre selv om den/de andre er dette bevisst/ubevisst. | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 19:51 | |
![]() | De der har jeg ingen tro på, det jeg tror derimot, er at de har litt bedre evne til å lese mennesker bedre enn andre.. At hun bare ser reaksjonen til folket når hu never noen VELDIG generelle opplysninger og bygger vidre på det. | |
| Hippo1963 | 2010-12-13 19:51 | |
![]() | Slutt å ta sterke medisiner...hehehe | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 20:37 | |
![]() | Hun Lisa Williams virker da veldig detaljert i sin utsagn da, jeg velger å tro at hun faktisk opplever det hun sier som beskjeder fra andre dimensjoner, men som sagt jeg har aldri truffet henne og må nok treffe henne personlig om man skulle bli overbevist om Hennes utsagn. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 20:48 | |
![]() | Det er jo klart at når en "bortvandret" kontakter mediumet (Lisa W) så må denne bortvandrede overføre en beskjed til henne om f.eks. en bortvandret oldemor til en jente som liker f.eks litt å høre på contrymusikk og liker nå blomster. Klart disse beskjedene er generelle, men Lisa W får etterhvert også videre meldinger om hvor blant publikum hun skal gå. | |