Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 870 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Sydsklie | 2010-12-13 21:26 | |
![]() | Civilizations Noen som har testa den nye versjonen av Sid Meyers Civilizations? Andre strategispillere her inne? | |
| gullai | 2010-12-13 23:45 | |
![]() | nei | |
| Stordromedar - Ikke medlem lenger | 2010-12-13 23:52 | |
![]() | Ja. Strategispill er gøy! Mener du at du aldri bruker noen form for strategi når du spiller ordspill? | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-12-14 12:19 | |
![]() | no.wikipedia.org/wiki/Ner d | |
| gompedyret | 2010-12-15 18:34 | |
![]() | Meier med I, ikke Y. Sid er en såpass god mann at for en gangs skyld tar jeg på meg stavefeilpåpekingshatten. Hvis du tenker på Civilization 5, så har jeg ikke prøvd det. Det får såpass latterlig god kritikk at jeg har veldig lyst til å reservere 80-90 timer til en skikkelig civ-økt. Jeg har egentlig ikke vært lidenskapelig civ-spiller etter at treeren kom, som jeg synes skuffet. Inntil evt. nummer fem tar meg med storm er det Civ II som er høydepunktet i serien for meg. | |
| Sydsklie | 2010-12-15 21:24 | |
![]() | Beklager skrivefeilen - jeg gremmes. Jeg synes og 3-ern var en nedtur. Grunnet all god kritikk så vaknet civ-kicket i meg. Kanskje jeg må kjøpe julegave til meg selv. Men er redd for at det blir en del sure unger og en ilter kone hvis jeg setter meg ned hele romjula. | |