Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 870 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| condor | 2010-12-15 20:39 | |
![]() | Danske problemer I Danmark har vi ikke særlig mange spillere på ordjagt. Det kunne være sjovt at vide, hvordan I er blevet så mange i Norge. Så kunne vi måske lære noget. | |
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 20:57 | |
![]() | Kanskje bokstavgeneralen er enda mer håpløs i Danmark. Kanskje du vinner /taper 30 spill på rad ,og for W og Æ mer enn 10 ganger tilbake i hvert spill når du bytter . | |
| LaBarca | 2010-12-15 21:09 | |
![]() | Her var invitasjonen på forsiden av nettsiden til en riksavis, Aftenposten. Det var slik jeg fant det. Hvordan er det i Danmark? | |
| AaseB | 2010-12-15 21:14 | |
![]() | Den mest innlysande årsaken er vel at dansk skriftspråk er altfor vanskeleg å ha oversikt over. Dessverre.;-) Spøk til side, dette er eit interessant spørsmål eg håpar nokon har svaret på her inne. | |
| awi | 2010-12-15 21:24 | |
![]() | Det er Aftenposten som eier Ordspill, og som LaBarca sier, reklamerte de mye på nettavisen sin de første månedene. Det er nok den viktigste grunnen til at medlemstallet steg hurtig og fortsatt er betydelig høyere enn i Danmark. | |
| cammie | 2010-12-15 21:30 | |
![]() | Ja, Aftenposten var gode i markedsføringen i starten. Dette skaffet nok mange medlemmer. Kanskje det er mer tradisjon for å spille scrabble i Norge enn i mange andre land, og derfor ordspill er blitt så populært?! | |
| gompedyret | 2010-12-15 21:51 | |
![]() | Eksponering har alt å si i en verden med tusen alternativer. Antall spillere bør raskt komme over et kritisk punkt, slik at nye spillere kan være rimelig sikre på å finne noen å spille med. Derfor har støtten fra en av Norges største aviser vært gull verd. Jeg ser ingen grunn til at Norge skulle ha en mer scrabblespillende befolkning enn Danmark. Organisasjonslandet Norge har f.eks. ikke hatt noe levedyktig Scrabblerelatert forbund før nå. Det er for min del kanskje mer interessant å få vite mer om hvordan de i Sverige har klart å bygge opp betapet fra null. Hadde de noen store nettsteder i ryggen, f.eks.? | |