Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 861 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| miamaria | 2010-12-19 20:19 | |
![]() | julegave-tråden 2010. hvilken gave er du mest fornøyd med å GI BORT i år? | |
| Rabiaz | 2010-12-19 20:33 | |
![]() | Boblejakker til frelsesarmeen. | |
| miamaria | 2010-12-19 20:38 | |
![]() | gjenkjenner følelsen din, rabiaz. ifjor ga jeg gaver til asylsøkerbarn, gjennom røde kors her lokalt. | |
| aquariussoul | 2010-12-19 20:45 | |
![]() | Kanskje betaling til blindefgorbundet for flott kalender med hunder på, som kom i posten, da kan jeg holde orden på neste år også, med god samvittighet :) | |
| gompedyret | 2010-12-19 21:06 | |
![]() | Jeg har ikke gitt den bort ennå. | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2010-12-19 22:13 | |
![]() | Tror det må være gaven Rydningen skal få:o)) | |
| kuami | 2010-12-19 22:16 | |
![]() | Hvert år gir jeg en gave til en person som ikke forventer å få noe, men som av en eller annen grunn "fortjener" en overraskelse. Altså en ny person hvert år. Selve gaven behøver ikke være så stor, men gjerne hjemmelaget. | |
| LaBarca | 2010-12-19 23:30 | |
![]() | Jeg gleder meg sykt til å se ansiktet på barnebarnet på 7 år når hun pakker opp et rosa Hello Kitty digitalt fotoapparat! Hun elsker å ta bilder, og har fyllt minnekortet mitt med tull og tøys mer enn en gang. Heretter blir det foreldrene som får ta jobben med å slette og rydde ;-) | |
| sommerfugl | 2010-12-21 05:19 | |
![]() | Av ymse årsaker har mamma bare to bilder av meg før jeg var fire år. I forbindelse med en USA-tur tidligere i år, fikk jeg en DVD med 13 bilder av meg selv som baby som onkelen min hadde fått lagt over fra gamle slides. Jeg sa ingenting til mamma om dette. Lagde en kalender for 2011 med disse bildene og strigråt da jeg holdt på med det! Vondt og godt å se bilder av meg selv med pappa og farmor som begge har gått bort. Nå har jeg pakket kalenderen pent inn og skal be mamma spare den til slutt, hun kommer til å hylgrine av glede så det blir den beste gaven å gi bort! | |
| VeldiGlad | 2010-12-21 07:55 | |
![]() | Sommerfugl: :)) Fantastisk. En vakker gave! | |
| Katiem | 2010-12-21 12:16 | |
![]() | Jeg elsker å gi bort bøker :-) elsker å få de også! | |
| Boubou | 2010-12-21 15:03 | |
![]() | Dyre mansjettknapper til en marerialistisk mann...Jeg gir alltid mest, og siden det er siste gang i år er det jo greit å slå litt på stortromma ;-) Det er litt fælt og det sier endel om meg som person, og endel om hvorfor det ikke funket. (I parentes bemerkes at han har bedt meg ordne gaver til barna - og til meg selv - fra ham, i bytte mot en gammel pc jeg fikk...Har naturligvis ikke kjøpt noe til meg selv.) Så gir jeg bort Freedom til en venninne og et parfymepudder i lekker flakong fra Bodyshop til en annen, fordi de har hjulpet meg å overleve denne høsten. De forventer ingenting og det blir moro. | |
| salute | 2010-12-21 15:57 | |
![]() | Syns sommerfuglens gave var helt fantastisk ! Fikk en av min datter ifjor - et "gavekort" på 5 x gå med søpla, 5 x henge opp tøy og 5 x støvsuge ...og det akkurat når JEG ville det ; )) | |
| snubi | 2010-12-21 16:35 | |
![]() | Ja Sommerfulgl, den var en fantastisk flott gave til moren din, ble rørt da jeg leste det.. | |
| LaBarca | 2010-12-21 16:42 | |
![]() | Jeg ga _nesten_ salutes gave i fjor, men stoppet i siste liten. Har mer enn nok med egen klesvask om jeg ikke skulle ta på meg datras (og svigersønn og to barnabarn) også. Jeg var på nippet til å bli litt for julesnill der, ja. Mannen har en eremittonkel. På søndag var vi der på førjulsbesøk med en bærepose julesnadder, stekt ribbe, røkt fisk, sursild og sånn. Det føltes godt. | |
| salute | 2010-12-21 22:38 | |
![]() | Hei LaBarca ! Jeg fikk gaven ; ) av min datter på 17. | |
| sommerfugl | 2010-12-22 02:20 | |
![]() | VeldiGlad, salute og snubi: takk for koselige kommentarer, varmer godt i den kalde natten når jeg sniker meg innom forumet på nattevakt! | |
| Fidelma | 2010-12-24 22:21 | |
![]() | Nå er gaven gitt, og da kan jeg fortelle det her også. Vi kom for drøye 2 uker siden hjem fra hentereise i Colombia med den vakreste adoptivdatteren som finnes. På denne turen besøkte vi et barnehjem ved flere anledninger, og her fikk vi minst 58 nye venner. En fantastisk flott gjeng gutter og jenter som gjorde stort og varig inntrykk på oss. Julegaven til våre foreldre og søsken er ekstraundervisning til disse barna to ganger i uka i ett år. Håpet er at vi med denne julegaven får motivert i alle fall noen av barna til å ta utdanning. | |
| miamaria | 2010-12-25 00:20 | |
![]() | gratulerer med verdens vakreste datter, fidelma! så heldige dere er alle sammen! kjærlighet og varme kjenner ingen landegrenser. lykke til med familieforøkelsen! | |
| gullai | 2010-12-25 00:47 | |
![]() | morgan kane julemag! | |