Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 861 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gompedyret | 2010-12-21 20:46 | |
![]() | Dramatikk på reisen Jeg er ute og reiser. Det skjer overhodet ingenting å skrive hjem eller bort om. Selv ikke den varslede spektakulære måneformørkelsen, som vi hadde fantastisk utsikt til, var noe å skrive hjem om. Derfor må jeg enten fantasere, eller be dere eminente ordspillere om gode og dramatiske historier fra reiser dere har vært på. Det holder at dere beveget dere fra A til B for å kvalifisere, og det trenger ikke være s¨veldig dramatisk. Det er tilogmed lov til å overdrive! Eksempel: Jeg og hele familien var på vei hjem fra multeplukking i en åpen småbåt inne i en fjord. Plutselig brøt det ut tordenvær! Flere lyn slo rett og sledd ned i havflaten, det nærmeste var ikke mange timetrene unna. Det var faktisk temmelig dramatisk, og ikke engang overdrevet! Deres tur. | |
| LaBarca | 2010-12-21 22:09 | |
![]() | Jeg hadde vært på Sortland og kjøpt inn snadder og snus til morgendagens juleverksted. Siste strekningen hjem er smal, mørk og med høye brøytekanter. Rundt første sving sto en elgkalv midt i veibanen. Jeg bråstoppet og ventet til den hadde bestemt seg for hvor den ville. Heldigvis ville den over brøytekanten og ikke opp panseret mitt. Et par hundre meter lengre fremme dukket en elgku frem. Kua sto og så på bilen en stund før hun også forsvant over brøytekanten. Bittelitt skummelt. Værsågod neste! | |
| miamaria | 2010-12-21 22:21 | |
![]() | i de dype skoger heromkring bor også store flokker med elg. ambulansesjåføren fortalte engang at HANS rekord med kryssende elg på EN tur/retur sykehuset var 17 elg! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-21 22:27 | |
![]() | dramatikk på livsreisen: har gått ut på dato..... velvel | |
| LaBarca | 2010-12-21 22:29 | |
![]() | Sitat "dramatikk på livsreisen: har gått ut på dato..... velvel" sitat slutt Dette var et veldig kryptisk innlegg. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-21 23:19 | |
![]() | ja, var litt kryptisk visst. Jeg har gått ut på dato. Føles i alle fall slik.......(ikke tråden, tematikken) vel, godnatt. Nye sjanser i morgen?! | |
| Boubou | 2010-12-22 09:55 | |
![]() | Siden i snakker om elg - da jeg bodde i Sørkedalen var jeg litt se til bussen en dag, og løp bortetter veien i mørket tidlig på morgenen da jeg plutselig fikk en sterk fornemmelse av å løpe i flokk. Og jammen var det ikke en gjeng (vi snakker mer enn fire, fikk ikke telt nøyaktig) som løp langsmed veien men mellom trærne ved siden av meg... Hadde sett elg før, både en og to, og noenganger en liten flokk men da på langt hold. | |
| Boubou | 2010-12-22 10:02 | |
![]() | Men du snakker jo om reise, og det mest dramatiske jeg har opplevd på reise, er...vel, har ikke oplevd så mye dramatisk egentlig. Men jeg synes du kan skrive "slapper av - koser oss - været er ...", bedre det enn å fortelle tøv & tull på ferikortene... Det mest dramatiske jeg HAR opplevd var å gå glipp av Empire State Building fordi jeg brukte så lang tid på Metropolitans Østen-avdeling at bygningen var blitt stengt. For dagen? Neida, det var en gal pistolmann der oppe som ville skyte både seg selv og andre, så politiet kom og sperret av og evakuerte. Men vi var ikke der. Fordi jeg somlet ;-) | |
| LaBarca | 2010-12-22 16:36 | |
![]() | Det hender at det lønner seg å være litt sent ute :-) | |
| bearo | 2010-12-22 16:58 | |
![]() | Kjæm du for tidlig e det for seint. Hjelp itj å sky ilden, når barnet først e brent. Kjæm du for tidlig e det for seint. Æ lært mæ fort at hastverk, det e lastverk. | |
| Rabiaz | 2010-12-22 19:04 | |
![]() | Svært dramatisk innhold, bearo! | |