Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-12-25 11:42 | |
![]() | Livet som bygdetulling Jeg har de siste årene levd et skjult dobbeltliv. I virkeligheten har jeg alltid vært en skikkelig bygdetulling, men jeg har levd et liv som feminin, metroseksuell storbygutt. Dobbeltlivet har til tider vært vanskelig, og bare det å se en skurtresker på tv har gitt meg voldsomme abstinenser. Nå har derimot tiden kommet for å vende tilbake til mitt virkelig jeg. Lusekoften og de ukentlige slagsmålene på den lokale bygdetulling-puben står for tur. Trangen til å igjen lukte vondt, møte fæle kvinnefolk, og kjøre traktor i fylla ble for stor. Gled dere bygde-Norge: Deres store sønn vender hjem! Geir I. | |
| Boubou | 2010-12-25 12:14 | |
![]() | Gratuelerer. En skal aldri fornekte det en er, innerst inne. Minner meg om en venn av meg, opprinnelig bydetulling, men egentlig MEGET opptatt av hud, hår, hjem og interiør. Da han kjøpte leilighet og skulle pusse opp kjøpte han interiørblader (har ham mistenkt for å kjøpe noen han strengt tatt ikke hadde bruk for også). Vel, han kjøpte alltid "Chunky asses" og liknende samtidig, sa i butikken at han måtte jo ha noe til seg når dama (ineksisterende) skulle ha blad, og bretta "sitt blad" utenpå interiørmagasinene på veien hjem... | |
| Hildr - Ikke medlem lenger | 2010-12-25 13:06 | |
![]() | Jaja jeg har kjørt bygdetulling stil på grunerløkka i snart 20 år, det funka mer enn fint, damene liker det ekstremt bra, men så har jeg nordlenning touchen og, uansett bortsett fra dusjing nesten hver dag og at kaffen skal være god så har ikke løkka korrumpert meg, tvert i mot folk slutter faktisk med melk i kaffen når de ser hvor kul jeg er som drikker den svart. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2010-12-25 15:48 | |
![]() | Rikardgutten begynner tydeligvis å få litt ekstra selvtillit når rankingen går over 3000 eller når han føler rankingen er stor nok ...... Det er da bra at noe gir han selvtillit... | |