Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 20 |
Mobilspill
| Pågående | 8 824 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2011-01-13 19:35 | |
![]() | Bilde i profilen Profilbildet skal være slik at personen skal være gjenkjennelig. Det vet jeg, for jeg fikk beskjed om at jeg ikke var gjenkjennelig på et bilde jeg ville ha på profilen min. Nå har jeg akkurat sett et fint profilbilde av en dame rundt 40 år, tipper jeg. Saken er den at vedkommende har oppført seg som mann født i 2007... Betyr det at vi kan ha vilket som helst bilde, bare det viser fjeset godt nok? | |
| awi | 2011-01-13 19:40 | |
![]() | Nei, profilbildet ditt skal være av deg selv. Det er derimot ikke ulovlig å lyve på alderen :) | |
| Stordromedar - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 19:41 | |
![]() | Bildet var av Maria Amelie, hun er 25 år og blir snart sendt ut av landet.... | |
| Rabiaz | 2011-01-13 19:52 | |
![]() | Har aldri sett folk bruke bilder av andre flyktninger som sitt profilbilde, fordi de skal sendes hjem igjen??! Hvorfor akkurat henne! | |
| Stordromedar - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 19:56 | |
![]() | Nå er du bare dust Rabiaz. Det er lov å engasjere seg. | |
| Rabiaz | 2011-01-13 20:00 | |
![]() | Engasjer deg for rettferdighet, stordummedar! | |
| LaBarca | 2011-01-13 21:07 | |
![]() | awi, vil det si at vi må ha et bilde som er relativt nytt, men en alder som ikke er relatert til noe som helst? Det siste var forresten teit, for det er veldig mange her inne som er 111 år :-) | |
| ave - Administrator | 2011-01-13 22:56 | |
![]() | Når du går inn på "innstillinger" når du er inne på "min side" vil du finne følgende under profilbilde: "For at bildet skal bli godkjent må det oppfylle følgende krav: * Bildet må vise hele ansiktet ditt og være relativt nytt. * Bildet må være av høy kvalitet. Svært mørke, lyse eller utydelige bilder vil kunne bli avvist. * Det er ikke tillatt å laste opp bilder som er manipulert i et bildebehandlingsprogram slik at det fraviker mye fra slik du normalt ser ut. * Bildet får ikke inneholde alt for overdrevne grimaser, eller tegn eller obskøniteter. Det får bare være én person på bildet: deg. * Moderatorene/ spillvertene på Ordspill forbeholder seg retten til å trekke tilbake bilder i ettertid dersom de kommer fram til at bildet likevel ikke oppfyller ovenstående krav." | |
| awi | 2011-01-13 22:58 | |
![]() | Det er ikke alltid like enkelt å vite hvor nytt et bilde er, men barnebilder av spillere som opplagt er voksne blir for eksempel ikke godkjent. Det må naturlig nok brukes litt skjønn når bilder skal vurderes. Bilder av en ekte 111-åring har jeg imidlertid til gode å se her inne :) | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 23:29 | |
![]() | hehe det e sant. :) | |