Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 20 |
Mobilspill
| Pågående | 8 824 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 22:10 | |
![]() | Vitser:) Vel her er greia;) Jeg leser gjennom noen av alle disse innleggene her inne....og mye er morsomt...så hvorfor ikke? En egen tråd med med vitser eller andre morsomheter som kan gi en god latter eller to når vi er innom her:) Har noen jeg synes er litt morsomme jeg;) "Under en sex-undersøkelse på gamlehjemmet ble Olga 82 spurt når hun sist hadde sex. 1945 svarte Olga. Oi det var lenge siden svarte intervjueren. Åååå, dere unge har ikke begrep om tid, sa Olga....klokka er jo bare ti over åtte:)" | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 23:19 | |
![]() | Han tvinger seg selv til å åpne øynene og det første han ser er ett par ibux og ett glass vann på nattbordet. Han setter seg opp på sengen og ser dressen og skjorta hengt pent opp, rent og nystrøket. Han ser seg rundt i rommet og ser at det er helt perfekt ordnet, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme. Han tar ibuxene og legger merke til en lapp på stuebordet. "Kjæreste frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for og handle. Jeg elsker deg!" Han går ut på kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen liggende der. Han sønn sitter ved bordet og spiser frokost, så han spør: Hva skjedde egentlig i går kveld? Sønnen svarer: Jo, du kom hjem litt etter kl.03.00, fullstendig dritings. Du tråkket på katta. Velta stuebordet, knuste krystallvasen etter bestemor, spydde i hallen og gav deg selv ett blått øye da du gikk på kjøkkendøra. Forvirret spør han; Hvorfor er alt i orden, så rent og det står ferdig frokost og venter på meg da? Fordi da mamma slepte deg inn på soverommet, og forsøkte ta av deg buksene skrek du: <<Nei, la meg være i fred, jeg er gift!>>........ | |
| frankieboy | 2011-01-13 23:23 | |
![]() | En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!" En afrikaner kjørte på en nordmann, og spratt ut av bilen og sa: onnskold, jaj såkke deg..... "Greit" sa nordmannen, " men da får du faen meg svelge også" | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 23:29 | |
![]() | katta på slips. hahaha | |
| mr x | 2011-01-13 23:31 | |
![]() | de har elska og full av håp spørr hun: hva skal vi kalle ungen? han drar av seg kondomen, knyter en knute på den og svarer kommer`n seg ut herfra kaller vi ham mcgyver,,,, | |
| Blekkulf | 2011-01-13 23:32 | |
![]() | :) Den samme Olga,det samme gamlehjemmet.... En loddselger ankommer med en av gevinstene under armen.Et teppe. "Skal det være et nummer på teppet? " sier loddselgeren med høy stemme. " Nja..." sier Olga..." dersom du hjelper meg opp etterpå...så..." | |
| solfridpeder | 2011-01-13 23:34 | |
![]() | god ide--styrke samholdet blant oss--le litt forlenger god bitene---hehe--hs | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 23:48 | |
![]() | :) To venninner hadde vært på firmafest og ble veldig bedugget. Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte urinere og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre sitt. Den ene brukte trusa til å tørke seg med mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved. Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte. – Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt, uten truse. De jævla firmafestene tar knekken på oss. – Det sier du, sier den andre! Jeg prøvde få meg en svingom i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto - Takk for alt, hilsen gutta på jobben! hihi:) | |
| frankieboy | 2011-01-13 23:53 | |
![]() | Nissen var på sin årlige turne. Kom ned pipa, delte ut gaver. Kjæringa bød på grøt, nissen sa: - Hå hå hå, må nok gå, kan ikke skuffe de søte små! Neste pipe, ned i stua, der ligger det 4 søte nakne jenter. De spør om han vil bli. - Hå hå hå, pause nå, kan ikke klatre med kjempestå!!! | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 23:53 | |
![]() | "En kvinne var utsatt for en stygg brannulykke og fikk alvorlige forbrenningen i ansiktet. Legene ville transplantere hud til ansiktet fra andre steder på kroppen, men kvinne var så tynn at det var vanskelig å finne store nok hudområder. Til alt hell hadde ektemannen samme blodtype, og han stilte seg til disposisjon. Men: Det eneste stedet som egnet seg, var hud fra rompa. Operasjonen ble gjennomført, og kvinnen ble vakrere enn noensinne. Alle bemerket dette i ukene som fulgte, og hun sa tårevått til sin mann: -Jeg kan aldri få takket deg nok for at du stilte opp for meg på denne måten. Mannen forsikret- Gleden er på min side, spesielt hver gang jeg ser din mor kysse deg på kinnet !!" ;) | |
| roannima | 2011-01-13 23:55 | |
![]() | En dame kom inn på et apotek og ville kjøpe arsenikk. Apotekeren lurte på hva hun skulle med arsenikk. Jo, hun skulle ta livet av sin mann. Men jeg kan ikke selge deg arsenikk så du kan ta livet av mannen din!!? Da tok damen opp et bilde fra vesken og viste dette til apotekeren. Bildet viste ...mannen hennes, avkledd og til sengs med apotekerens kone - Å, sa apotekeren, - jeg visste ikke at du hadde resept... | |
| roannima | 2011-01-13 23:56 | |
![]() | Dama tatoverte bildet av Clinton på det ene låret og Bush på det andre. -Hun la seg ned i senga og spurte gubben om han kjente noen av dem. De på låra kjenner jeg ikke, men han i midten må være Mullah Krekar! Dama ble rasende og løp på badet å barberte vekk ALT håret nedentil. ..................Hun kom inn igjen på soverommet og sa, Nå..DA?? Se der ja, sa gubben,nå har han Krekar tatt frem advokaten sin.... | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-14 01:43 | |
![]() | hva sjer`a fattern e homo. hehe | |
| Bakerboy | 2011-01-14 07:10 | |
![]() | Trodde vi hadde egen tråd til vitser jeg: Både tørre og gode:) Samt en tråd til gåter | |
| mikromina | 2011-01-14 08:56 | |
![]() | Eiolf jobber på sagbruket, og ved en ulykke sager han av seg alle ti fingrene. Han havner på akutten og en lege undersøker ham. -Det her var ille, sa legen, men vær ikke redd. Gi meg de avkappete fingrene så skal vi se hva vi kan gjøre. -Æ har dæm ikke med meg! sier Eiolf. -HVA?? Har du ikke tatt med deg fingrene? Dette er et toppmoderne sykehus med dyktige kirurger og ny teknikk! Hvorfor har du ikke fingrene med?? Eiolf ser ned i gulvet og svarer. "Æ prøvde, men æ klarte ikke å plukke dæm opp..." | |
| seilermarthe | 2011-01-14 09:33 | |
![]() | Her er en tidligere tråd med mange vitser :) www.ordspill.no/foru...am p;page=0 | |