Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 809 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| aquariussoul | 2011-01-18 17:50 | |
![]() | Dusjdører Håper jeg å få ett like godt tips som jeg fikk angående sølvpuss. Jeg har ett bad som akkurat er ferdig oppusset, med helt blanke dusjdører, de var i alle fall det med en gang. Det tar ikke lang tid før de blir grå, og ser lite delikate ut, spesielt nede ved gulvet, æsj og isj..... Hvordan få disse rene???? | |
| ThinLizzy | 2011-01-18 17:53 | |
![]() | Bruk en microfiberklut, vask over uten middel. Skyll med dusjen (kaldvann), og tørk over med tørr microklut. En annen måte: Når du er i dusjen uten klær, bruk et sanitærrenholds-middel, skrubb, skyll, og er det fortsatt ikke vakkert, ta en dusj og gjør som i de første linjene. Good luck! PS: En fiskebørste er praktfull til overgangene mellom dører og listverk... | |
| Lene T | 2011-01-18 18:16 | |
![]() | Fikk nettopp et tips av en renholder: Bruk oppvaskmaskinmiddel (Sun) i vaskevannet. Husk hansker - det er "heftige" saker:-) | |
| Boubou | 2011-01-18 18:20 | |
![]() | Dne nye trekantede skrubben med løse skurepads er ok. Den er super til flisulv og sånt. Når det ikke er mer såpe kan den brukes med jif (som egentlig er helt ok alene også). Har nettopp vasket ned hus for bilder til prospekt, og måtte ta tre dusjkabinett...skrekk og gru. Gleder meg IKKE til det blir tid for visning! | |
| aquariussoul | 2011-01-18 19:00 | |
![]() | Tusen takk for alle flotte tips, blir ikke dusjdørene skinnende blanke til jentelunsj (skal ikke foregå i dusjen) på lørdag så vet ikke jeg :))) | |
| bris1 | 2011-01-18 19:27 | |
![]() | Mitt beste tips er å ha eddik i varmt vann! I tillegg til at dusjdøra blir blank, så fjerner du alle eventuelle soppspirer i samme farta. Lykke til! | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-18 23:01 | |
![]() | du kan bruke jiff å. | |
| Gunnha 92 - Ikke medlem lenger | 2011-01-18 23:13 | |
![]() | det e mye vi ikke vet om som engenlig finnes. :D | |
| Sydsklie | 2011-01-18 23:34 | |
![]() | Kongevann :P | |
| Herbie Hind - Ikke medlem lenger | 2011-01-19 00:44 | |
![]() | Hva med å eventuelt ikke være så jævla møkkete hver gang man skal dusje? Hvis man dusjer litt oftere, tror jeg man slipper disse gule og brune fargene. | |
| Grøpp | 2011-01-19 05:36 | |
![]() | Og når du har fått dusjdøren ren og fin, bruk en nal til å fjerne vannet på dør og vegger etter dusjing. Da unngår du at det blir stygt igjen. | |
| kuami | 2011-01-19 14:35 | |
![]() | Sydsklie: hva er Kongevann?? | |
| bestemormor | 2011-01-19 15:26 | |
![]() | Herbie- det er ikke dritt, men oppvekst av sopp som gir den rødbrune grumsen. Du bruker kanskje ikke dusjen så mye at den blir konstant fuktig? Jeg bruker et par ganger i året "soppfjerner" for utemøbler ( sikkert ikke så miljøvennlig...). Sprayer på ( åpent vindu/dør ut av badet og holder pusten..), venter et kvarter- stuper inn, holder pusten og spyler med veldig varmt vann. HELT NYTT DUSJKABINETT! | |
| aquariussoul | 2011-01-19 17:24 | |
![]() | Her er mange gode og noen mindre gode tips, må bare bestemme meg hva jeg skal prøve ut først :)) Og selvfølgelig skal jeg sørge for å være renere neste gang jeg dusjer, hehe | |