Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 753

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
frankieboy2011-01-20 18:54
Antall innlegg: 117

klara kloks spørrespalte
Jeg kan ikke se at forumet har egen spørrespalte som tar opp samlivsspørsmål.
Oppretter straks en spørrespalte her og nå.

Har du spørsmål angående samliv? Spør i vei! Jeg har lang fartstid og bred erfaring. Skulle det vise seg at jeg ikke kan svare, så er jeg sikker på at andre ordspillere trør støttende til!

Ønsker at spørsmålstillere åpner innlegget med "Kjære Klara Klok!"
Diskresjon garanteres!

mvh Kjære Klara Klok

elinsnupp2011-01-20 19:12
Antall innlegg: 25

Hahahaha! Kjære Kloke Klara, jeg har ikke noe samliv, og er strålende fornøyd med det!

klara klok2011-01-20 19:13
Antall innlegg: 24

Hahaha- jeg skal svare så godt jeg kan !

klara klok2011-01-20 19:14

Eller kanskje jeg skal anmelde frankieboy for å misbruke navnet mitt...

Herbie Hind - Ikke medlem lenger2011-01-20 19:17
Antall innlegg: 59

Kjære Klara Klok!

Kjæresten min kommer alltid drita full hjem fra jobb. Har du noen tips til hvordan vi kan ordne opp i dette?

Hilsen Geir I.

frankieboy2011-01-20 19:28

Hei hei alle sammen: elin, geir og selveste klara klok!

Beklager Klara, men jeg visste ikke om din eksistens! Men hvorfor har du ikke opprettet spørrespalte? Håper det er greit at jeg låner navnet ditt i denne sammenheng. Vi kan også samarbeide hvis du vil!

Elin: du høres fornøyd, men kanskje litt resignert ut. Stemmer dette? Ta gjerne kontakt igjen hvis du vil utdype nærmere.

Geir: takk for spørsmålet, og fint at du åpner innlegget på korrekt måte!
Kan jeg spørre om kjønnet på kjæresten din? Er det en kvinne? Eller en mann? Svaret beror på kjønn i slike tilfeller. Problemet ditt er mer utbredt enn man kanskje tror. Kommer straks tilbake med svar så snart kjønnet er avklart.

mvh Kjære Klara Klok

miamaria2011-01-20 19:53
Antall innlegg: 1002

sitat kjent mannsperson:

"min kjærlighet volder meg ingen kvaler.
jeg elsker meg selv og har ingen rivaler"

frankieboy2011-01-20 19:58

miamaria: det er alltid best å oppgi kilde når man siterer. "en kjent mannsperson" blir for diffust.

Korreksjon:
«Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler. Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.»
Diderik From jr.
forfatter

Jmf Fredrik Stabel

mvh Kjære Klara Klok

klara klok2011-01-20 20:44

frankieboy- du kan låne navnet så lenge jeg har mulighet til å stoppe innlegg som ikke holder min standard -hehe.

frankieboy2011-01-20 20:49

klara: vi kjører høy etisk og moralsk standard! Vi leker ikke spørrespalte for å si det slik.

mvh Kjære Klara Klok

LaBarca2011-01-20 21:10
Antall innlegg: 644

Kjære Klara Klok!
Jeg vil gre på i ettertidgjerne ha hjelp mot min korte lunte når det gjelder usaklige innlegg i ordspill-forum.
Den korte lunten gjør at jeg skriver svar jeg burde angre på, men jeg er ikke i stand til å føle anger.

Mvh Kaspe

LaBarca2011-01-20 21:11

Hva har jeg skrevet???

Jaja...

frankieboy2011-01-20 21:22

Kjære laBarca!
Det virker som at du skriver før du tenker! Kanskje du blir for ivrig? Du vil gjerne delta, og det gjør du rett i. Allikevel kan det være lurt å bruke litt tid på formuleringene. Skriv en kladd først! Bruk gjerne tankekart.

Hvem sier at du bør angre på engasjerte innlegg?
Du skriver at du ikke er i stand til å føle anger. Nå ja, bare det at du griper fatt i problemet viser at du til tross for kort lunte og uheldige formunleringer, har empatiske evner og mest sannsynlig et hjerte av gull!

mvh Kjære Klara Klok

karmensita2011-01-20 21:29
Antall innlegg: 110

hehe! :) Morsomt! :)

elinsnupp2011-01-20 22:27
Antall innlegg: 25

Hahaha! Endelig et innlegg som ikke syter over andre, klager over ord som ikke virker, eller annet skvalder!
Du er sandelig en oppvakt "kvinne", du Kloke Klara!
Ja, jeg er ganske resignert, men ikke bekymret av den grunn altså!
Men selvsagt, burde jo forventa at en person som du, fanget det opp med en gang! ;o)))

frankieboy2011-01-20 22:43

kjære elinsnupp!
Det var kjekt å høre fra deg igjen. Resignasjon kan ses på som en på-venttilstand. Man deltar ikke på sjekkearenaer, men betrakter det hele på avstand mens man reflekterer over egen situasjon.

Som du helt riktig skriver; du er ikke bekymret! Du er bare ganske resignert.
Før eller siden vil resignasjonen vike, og du vil helt sikkert gå styrket videre med all bagasjen du har opparbeidet deg. Og det er nok ikke så rent lite.

Lykke til elinsnupp! Jeg heier på deg!

mvh Kjære Klara Klok

LaBarca2011-01-20 23:23

Kjære Klara Klok!
Jeg er redd PCen tok kontroll over det skrevne ord i mitt forrige brev til deg. Det er godt å høre at du mener at mine tanker om anger er anger nok på mine sinnesutbrudd.
I fare for å bli gjenkjent var mitt forrige brev underskrevet med et alias, denne gangen skriver jeg under med mitt rette og fulle navn.

Mvh LaBarca

frankieboy2011-01-20 23:33

Kjære LaBarca!
Her i samlivsspalten spør vi ikke etter navn. Du hadde full rett til å signere med "kaspe".
Navnet skjemmer ingen!

mvh Kjære Klara Klok

utlending2011-01-20 23:50
Antall innlegg: 327

Klara!

Jeg har et "bredere" samlivsproblem som jeg haaper du kan hjelpe med - dette er et smalivsproblem med "folk flest" (heia FrP).

Hver gang jeg forsoeker aa ta opp viktige spoersmaal i ordspillforumet, faar jeg svar slik som "paa tide aa dra hjem, utlending" eller "naa har du brukt opp din idiotikvota".

Er det fordi det r mange rasister rundt omkring, eller fordi jeg er - rett og slett - idiot?

frankieboy2011-01-21 00:08

kjære utlending!
Et viktig og kontroversielt spørsmål!

Jeg tror nok ikke at du rett og slett er idiot! Det skal jo mye til.

Mitt svar til en utlending er at de bør prøve å sette seg inn i samfunnets seder og skikker. Det være seg storsamfunnet eller mindre samfunn slik som ordspillforum. F.eks benytte den ønskede åpningshilsen er en god start!

Ethvert samfunn har sine utskudd. Ethvert utskudd har sine primitive sider. Rasisme er og blir primitivt! Kan vi sette likhetstegn mellom utskudd og rasisme for det? Nei, nei og atter nei!
Man kan godt være et utskudd uten å være rasist! Eller kan man det?

Men kan det tenkes at det er på tide at du drar hjem? Hvis ikke, så foreslår jeg at du lever ut det beste i deg og jeg vil tro at verden vil smile tilbake. Start med et smil kjære, kjære utlending.

hjertelig hilsen
mvh Kjære Klara Klok

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?