Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 809 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| s29a - Ikke medlem lenger | 2011-01-24 22:56 | |
![]() | Alt kan diskuteres. Hvilken maling/farge tørker raskest? | |
| miamaria | 2011-01-24 23:53 | |
![]() | må være svart. især hvis det er snakk om svart arbeid. | |
| Kirsti | 2011-01-24 23:59 | |
![]() | Siden overskriften er "Alt kan diskuteres", går jeg ut fra at tråden er åpen for de fleste temaer, så jeg tar opp to ting jeg lurer på: Hvor mange tråder om at én person ikke liker én ting, for eksempel en idrett, bør et forum med respekt for seg selv egentlig ha? Og hvor mange profiler er det lurt å opprette for å gi seg selv støtte i dette forumet, hvis man gjerne vil få det til å virke som om det er flere som deler samme oppfatning? | |
| kamillec | 2011-01-25 00:19 | |
![]() | Å lese om den ene personens mening om den ene idretten, er like kjedelig som å se maling tørke.... | |
| kuska | 2011-01-25 07:22 | |
![]() | Kan jeg lese et innlegg om noen som liker en idrett, kan det nok beint fram være gøy å se på maling som tørker samtidig | |
| Herbie Hind - Ikke medlem lenger | 2011-01-25 07:42 | |
![]() | Svaret for begge spørsmålene dine ligger nok et sted mellom 5 og 10, Kirsti. Jeg synes forøvrig vi trenger flere tråder om frimerkesamling, turneringsvinnere, ukens spørsmål, gratulerer med dagen, kakebaking, hvorfor-går-ikke-det-orde t, Ufoer og andre uhyre interessante temaer. | |
| tombola | 2011-01-26 00:19 | |
![]() | Der har vi det igjen, riktignok litt tilslørt, nemlig påstanden om at det er kjedelig å se maling tørke. Selv har jeg mang en gang svinget kosten og kan forsikre: Det er gøy å se maling tørke! Svaret på begge Kirstis, som vanlig velfunderte og velrettede spørsmål, må være primtallet en - en sutring og en lureprofil. | |