Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 723 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| get it here - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 10:48 | |
![]() | 10 000 Puh - endeleg ferdig. Eg tenkte å leggja opp for litt sidan, men fann ut at eg ville pressa inn (eller ut) 10 000 bingoar. No er målet nådd, og då legg eg like godt opp. Her er nokre av favorittbingoane eg har lagt - det ville gleda meg stort om de tok ei bingoavstemming, slik at me kan koma fram til den aller, aller beste. DOGMATISKE GÅSELEVERE ERODERT BALSAMERTE MASTODONTER LYSKILDENE MATADOREN RAVERENDE HAVFISKE VARMESTUENE KAFFEKOPPEN KULELAGRENE BOSETNINGA STILLONGSEN BRØDDEIGENE BRISLINGENE RAPSOLJENE JULEKAKE SEKSLINGENE ARMHEVING CASANOVA VERNERER TIMOTEI MÅLKALAS SCIENCE SPYDKASTENE NITIMEN SMURFEN juhu. hej då. | |
| Katiem | 2011-02-07 11:04 | |
![]() | synd, det var jo så artig å spille med deg :( | |
| HanneIL | 2011-02-07 11:54 | |
![]() | Mange fine! Stemmer på mastodonter. Men hvordan skal du bli gleda stort av avstemminga når du ikke er her? Og hvor skal jeg get it now? | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 14:01 | |
![]() | Bra spelt, get it here! Eit framifrå målkalas! Men hva er det du prøver å fortelle oss? At du skal begynne å sjekke kulelageret og eksperimentere med timotei og rapsolje i brøddeigen på heltid? Bli matador i stillongs? Begynne med spydkast og armhevinger? Bedrive havfiske med Nitimen på øret og sciencefictionbøker i kahytten? Flytte til et sted uten bosetning og lyskilder og fostre opp sekslingene på gåselever og brislinger? Sitte i en varmestue med kaffekoppen og julekakene dine og erodere sammen med dogmatiske smurfer, balsamerte mastodonter og raverende vernerer - uten ordspill? Hah! www.youtube.com/watc...kt OCP_iVEc | |
| VeldiGlad | 2011-02-07 16:09 | |
![]() | Juhu, du er da en riktig casanova! Kommer til å savne deg. Og bra spelt! :) | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 18:02 | |
![]() | går for MÅLKALAS. Ikke slutt, da. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 19:43 | |
![]() | Hvor lenge har ORDSPILL eksistert ? Trodde at jeg hadde mange kamper..., men ser at det er mange som har tuuuuuuusenvis ! Kanskje ikke riktig å spør om det under denne tråden (er det ikke det det heter ?) Men altså : Kanskje flere her som har en viss avhengighetsfølelse til ORDSPILL ? Som kjenner et savn hvis man ikke spiller på noen dager ? At man rett og slett elsker å spille med ord ! Som håper og tror at ORDSPILL vil eksistere "til evig tid";og som har det som fritidsgeskjeftigelse nr 1 ? PUUUUHHH godt å få sagt det... | |
| ave - Administrator | 2011-02-07 19:54 | |
![]() | Jeg går for STILLONGSEN, en kjempehåndtering av lagte brikker og dem du hadde på hånda. Synd at du velger å droppe ut nå når "målet" er nådd, jeg lever i troen på at det går an å håndtere spillegladheten på et nivå som er forenlig med øvrig liv, f.eks hvis man dedikerer seg til turneringsspill....:) Velkommen tilbake, gjerne i gammel form! | |
| Fiskekroken | 2011-02-07 21:14 | |
![]() | Enig med ave, både i valg av bingo og begrunnelsen. Det må bli stillongsen på førsteplass. ..en god nr. to er selvsagt havfiske:-)) | |
| awi | 2011-02-07 23:38 | |
![]() | Synd du gir deg, get it, håper du kommer tilbake igjen. MASTODONTEN må være en verdig vinner. | |
| mornorge | 2011-03-02 11:19 | |
![]() | jeg har 7 | |
| Kirsti | 2011-03-02 11:31 | |
![]() | Men til gjengjeld har du i løpet av morgenen greid å skrive over 30 stort sett innholdsløse innlegg i gamle tråder for å få opp antallet innlegg under navnet ditt. Ferdig nå, kanskje? | |
| Gubbjävel | 2011-03-02 20:39 | |
![]() | Går for spydkastene.. Bra spelt, me spelas sikkert ein annan gong :o) | |