Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 753 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Trolle - Ikke medlem lenger | 2011-02-20 15:23 | |
![]() | Hvorfor?? Hvorfor er det så utrolig vanskelig å få lov og spille med noen?? Er det sånn at det bare ses på poeng og tenker at "nei den skal jeg ikke spille med!"?? Det er mange grunner til at jeg ikke har så mange poeng akkurat nå,men synes det er trist at det skal være så vanskelig og få være med. Da er det kansje en tanke å opprette ulike nivåer slik at de mellom 0-500 får et spillerom 500-1000 får et annet osv. Da slipper man hevrtfall å bli avvist hele tiden! Jeg mister litt modet når jeg blir avvist 4-5-6 ganger på rad. Et lite hjertesukk fra ei som elsker ordspill. | |
| mammakristin | 2011-02-20 15:41 | |
![]() | Du er velkommen til å spille med meg. Skal ikke avvise deg. | |
| Alfa93 | 2011-02-20 15:46 | |
![]() | Det kan kanskje være lurt å opprette spillene selv. Da unngår du i alle fall å bli avvist :) | |
| brit - Ikke medlem lenger | 2011-02-20 16:14 | |
![]() | Du er også velkommen i mine spill. | |
| tombola | 2011-02-20 16:40 | |
![]() | Stiller gjerne opp, jeg - men Alfa har jo et godt poeng. Ellers er jeg enig i at rankingen stort sett er alfa og omega. | |
| sinecera | 2011-02-20 20:19 | |
![]() | Trolle, kanskje det går bedre hvis du velger motstandere som har ranking i nærheten av din egen. Jeg tror de fleste foretrekker å spille med noen på sitt eget nivå, Da blir kampene jevnere og mer spennende (og i tillegg er mange opptatt av rangeringen sin). Hvis du ikke har valgt å utvide spillelisten så du ser rangeringen på motspilleren så bør du gjøre det. Gå til "min side". Velg fanen "innstillnger", velg "personlige innstillinger", huk av for "utvide spillelisten". Neste gang du går inn i et spillerom så vil du se hva slags rang alle har og kan velge deretter. Jeg tror det vil hjelpe. Lykke til. | |
| anino | 2011-02-21 06:57 | |
![]() | Spiller mot alle jeg :) | |
| Maloh | 2011-02-21 09:31 | |
![]() | Det er fordi de er redde for å tape mot deg! Taper en mot en som har mye færre poeng enn seg sjøl, mister en mye mere poeng, enn om en taper mot en på samme nivå. | |
| Trolle - Ikke medlem lenger | 2011-02-21 12:02 | |
![]() | Takk alle sammen for svar!! Jeg skal gå inn og endre så jeg ser rankingen hvertfall! Det var godt med et hjertesukk uansett og se at det var svar og få ;)) Takk!! | |
| Ruschne | 2011-02-21 12:30 | |
![]() | Finn spillere på ditt eget nivå og du blir lykkelig | |