Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 396 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
s-aski | 2011-02-23 13:25 | |
![]() | Dagens pensjonistvits En pensjonist kjørte sin nye BMW Z4 cabriolet ut av bilbutikken "Morris Auto" utenfor Tønsberg. Litt etter kjørte han ut på motorveien E18 ved Sem. Han aksellererte opp til 150 km/t og lot vinden blåse i det lille håret han hadde igjen på hodet. "Fantastisk!" tenkte han og trykket enda litt hardere på gasspedalen. I sidespeilet så han plutselig en politibil med blålys bak seg. "Han der kan jeg kjøre fra" tenkte han og trykket gasspedalen i bånn, først til 190 så til 200 km/t. Da begynte fornuften å vende tilbake. "Hva i all verden er det jeg tenker på" sa han til seg selv. "Jeg er blitt for gammel til dette tullet". Han svingte inn til siden og ventet til politibilen tok ham igjen. Politibilen stanset bak ham og politimannen kom gående opp til mannens BMW. Han så på klokka, og sa: "Arbeidsdagen min slutter om 10 minutter. Det er fredag i dag, og jeg har fri i helgen. Hvis du kan gi meg en god forklaring på hvorfor du kjørte så fort, og jeg ikke har hørt den versjonen før, skal du slippe bot og inndragning av sertifikatet" Pensjonisten så alvorlig på politimannen og sa: "For mange år siden forlot min kone meg til fordel for en politimann. Jeg trodde du kom for å levere henne tilbake" "Ha en fortsatt god dag" sa politimannen og gikk..................... | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2011-02-23 15:57 | |
![]() | Haha. | |
Glory | 2011-02-23 18:07 | |
![]() | Om du kan levere en av den kvaliteten hver dag, blir denne tråden en klar favoritt ;o) | |
guve | 2011-02-23 19:26 | |
![]() | Tre eldre damer sitter på en benk utenfor et bosenter da en eldre mann går forbi. En av damene roper til ham: "Vi vedder på at vi kan si nøyaktig hvor gammel du er." "Høh" svarer den gamle gubben, "neiggu om dere kan!" "Visst kan vi vel det", sier den andre damen, " dropp buksene, så skal vi si nøyaktig hvor gammel du er!" Irritert over hovmodet til damene, og fast bestemt på at han skal ta geipen på dem, lar han buksene falle. Den tredje damen ber ham om å snu seg rundt og hoppe opp og ned noen ganger. Så kommer det unisont fra alle tre damene: "Du er 87 år gammel!" Med buksene rundt anklene og med et måpende uttrykk i ansiktet snerrer gubben fram: "Hvordan i all verden kunne dere gjette det?" De tre damene ler så de hikster, slår seg på knærne og gisper fram: "Vi var i bursdagen din i går!" | |
s-aski | 2011-02-23 19:29 | |
![]() | he he, den var knallbra:-) | |
picassa | 2011-02-23 19:33 | |
![]() | Kjempemorsom,hehehe | |
s-aski | 2011-02-23 19:36 | |
![]() | De to damene To pensjonistdamer møttes i parken og kom fort i prat sammen. Så begynte de å snakke om ektemennene sine. Min Karsten døde i forrige uke sa den ene damen, han var i kålåkeren og skulle ta opp et fint kålhode til middag. Plutselig fikk han hjerteinfarkt og døde. Hva gjorde du da, sa den andre damen. Jeg åpnet en boks erter isteden. | |
ello | 2011-02-23 19:44 | |
![]() | To nordleninga er på tivoli og ser på strikkhopp. "Lyst til å prøve"? spør den ene."Nei takk!!", sier den andre. "Jeg ble født fordi gummien røk, og jeg vil ikke dø av samme grunn!!".. ;-) | |
mor48 | 2011-02-23 21:35 | |
![]() | Et eldre par var et ærend i banken da en maskert kar plutselig kom inn og skreik: "Dette er et ran! Fram med alle pengene!" Gamlingen klappa raneren på skuldra og sa: "Jeg er sivil betjent"- Raneren blei så paff at han stakk av- men kona rista på hodet og sa: "Men Jens da- Du er jo ikke sivil betjent- Du er senil dement" | |
ddt - Ikke medlem lenger | 2011-02-23 22:43 | |
![]() | Så var det de to pensjonistdamene som skulle på stemmelokalet. De snakka seg imellom om den store beslutningen .. og ble enige om at nå skulle de stemme Arbeiderpartiet begge to. De som alltid hadde stemt Høyre ..."for nå er vi er så gamle at når vi dør mister Arbeiderpartiet to stemmer !!" | |
Daggis | 2011-02-24 00:24 | |
![]() | Ha, ha. Mye moro her ja!!! | |
mornorge | 2011-03-02 10:48 | |
![]() | kan noen si nøyaktig hvor gammel jeg er? nå har jeg tatt av meg alle klærne, men hvor er nå dette web-kameraet? | |