Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 612 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 18:03 | |
![]() | forskrekket forundret forbannet Her opprettet en gammel kjenning (under nok et nick) en tråd om ulike blomstersorter. Startet friskt opp med liljekonvall. Jeg kastet meg straks med og bidro med en interessant link om blomstene blomst, tussilagoen selv! Så logger jeg meg av og så på igjen, og forventer innlegg om alskens blomster. Men tråden er lukket, ja beint fram arkivert! I alle dager! | |
| Torill | 2011-03-08 19:30 | |
![]() | Kanskje spillvertene har bestemt seg for at forumet skal få en kraftig kvalitetsheving? Venter spent resultatet.... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:05 | |
![]() | Hm ja, men da må spillverten på banen og kvalitetsheve selv! Både med å opprette kvalitetshevede tråder og ikke minst med kvalitetshevede innspill i tråder som går gjennom det kvalitetshevede nåløyet. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:07 | |
![]() | Skjønner ikke hvorfor nevnte tråd ble sletta. Om alt liksom skal ha en klar problemstilling, så er det jo bare helt tullete. Hva om man bare ønsker å skrive noe fint da f.eks..... | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:11 | |
![]() | rene Oberst Kadaffi-stil dette her. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:25 | |
![]() | Jeg mener en spillvert ikke bør drive på å slette slike tråder, i alle fall om det ikke skulle være en god grunn til det. Slik det er nå ser man ingen åpenbar god grunn og dette medfører utrygghet og en ekkel følelse hos forumdeltakerne. Som om man skulle tro det er en vennegjeng fra Oslo som planlegger det hele med en dypenforliggende årsak, eller noe annet man kan tenke paranoid om. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:27 | |
![]() | Det mest nærliggende er å tro at trådstarter tidligere har vært utestengt fra forum og vil komme til å bli utestengt om kort stund. Uansett så bør forumdeltakerne får beskjed om slikt pga ovenfornevnte. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:33 | |
![]() | Nettopp! Som om politiet skulle dukke opp og ta passet ditt. Som om læreren plutselig skulle utvise en elev. Som om generalen skulle storme fram med troppene sine og hærta et land. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:48 | |
![]() | Enig w Jeg antar at situasjonen er slik at trådstarter har vært utestengt veldig mange ganger og derfor ble tråden stengt og osv, men slikt bør forumbrukerne få beskjed om i slike spesialtilfeller. Uansett løsning som velges så er ikke denne valgte løsning holdbar. | |
| AaseB | 2011-03-08 21:52 | |
![]() | Det er tydelegvis mange folk som opererar på furumet her med mange nick, Wstine. Av og til er det forholdsvis enkelt å kjenne dei att på tema og skrivestil. Men du sjølv har vel bare eit, vel? ;-) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:53 | |
![]() | 4 tråder ovenfor står det slette tråder det skulle selvfølgelig stått stenge tråder.... | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 21:56 | |
![]() | Trådstarter kom ikke med noe diskusjonstema, men fakta som man kan søke opp hvor som helst, er vel derfor tråden ble arkivert. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 22:05 | |
![]() | Og kva har antall nick med saka å gjere aaseb? Eg sjølv har opptil fleire nick og har aldri lagt skjul på det heller :-))) Har du sett deg inn i saka aaseb? Om liljekonvallane! Liljekonvallane aaseb!! Liljekonvallane! | |
| sinecera | 2011-03-08 22:18 | |
![]() | no.wikipedia.org/wik...lj ekonvall Trådstarten var direkte kopi herfra. Slikt vas er det bare bra at blir kuttet ut. Det kan vel være liten tvil om at hensikten har vært å "trolle". | |
| AaseB | 2011-03-08 22:45 | |
![]() | Ok. Eg er ganske interessert i botanikk, men brukar oppslagsverk i form av bøker eller andre stader på nettet for å finne informasjon om det temaet. Det hører ikkje heime her, som fleire har vore inne på. Liljekonvallar er fine, men ubrukelege som bingoar, ergo uinteressante her:-) Det var, "Her opprettet en gammel kjenning (under nok et nick) en tråd om ulike blomstersorter" som du skreiv, eg reagerte på. At du tydelegvis var irriterar deg over "gamle kjenninger", er litt pussig, rett og slett. Eg òg gjer det, men eg har da bare ett nick. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 22:52 | |
![]() | Feil, irriterer meg ikke noe særlig, mest komisk. Særlig når enkelte av profilene får svært korte liv..... Ang trolling: Ja, det var åpenbart en "trolletråd", men himla uskyldig da, syns jeg. Så hvorfor ikke la trollet trolle litt om liljekonvall? Klippet og limt fra vårt kjære og velkjente wikipedia. Så kan vi trolle i vei sammen, en blomst per ordspiller, liksom...... Koslig. Søtt. Uskyldig. Var vel ikke såå dramatisk? | |
| AaseB | 2011-03-08 23:19 | |
![]() | Nei, ingen grunn til å starte ein tråd om det, lizzom;-) | |
| awi | 2011-03-08 23:22 | |
![]() | Nei, veldig dramatisk var det ikke. Men likefullt trolling. Start gjerne en tråd om blomster hvis dere vil, men et startinnlegg som i sin helhet er sakset fra wikipedia oppfattes som spam. Derfor ble tråden arkivert. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 23:22 | |
![]() | Jo, høyst nødvendig å starte en tråd som ble stoppet uten grunn og forklaring, liksom (vi holder oss til rettskrivingen, gjør vi ikke?). Men si meg, hvorfor deltar du i en grunnløs tråd med brask og bram? :-) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 23:37 | |
![]() | Da bør det opplyses i forumet Hvorfor tråden ble stengt av vedkommende spillvert samtidig som stenging skjer ellers sitter bare folk og tenker at spillvertene kan gjøre som de lyster uten konsekvenser og det er ikke hyggelig. | |