Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 904

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nate2008-06-04 11:47
Antall innlegg: 13

Usportslige voksne...
Vi syter og klager over folk som avbryter,vel fryktlig irriterende.. Tenkte jeg ville nevne en annen ting som er enda værre,syns nå jeg.. Har ved et par anlendninger spilt i spill 3-4 stk,hvor en har vært en gutt på 10år, og som har leda over oss alle, og faktisk vunnet, hvor da noen voksne rakker ned på gutten og skriver stygge ting, og bruker han litt mer enn 1min for å legge et ord klages det på at han bruker så lang tid.. Jeg har blitt forbannet... Makan, er virkelig voksne så dårlig tapere??? Det forundrer meg!! De det gjelder vet selv, og jeg håper de leser dette.... Fy!!!
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-04 11:56
Antall innlegg: 352

Ja, viktig det du skriver - at det kan være barn innpå, det er jo regulert i spillet hvor lang tid en kan bruke. Så der óg har en vel sin fulle frihet til å legge i det tempoet som passer en.
 
ajnor2008-06-04 12:20
Antall innlegg: 958

Godt skrevet, Nate!
I tillegg vil jeg si at det er usportslig å avbryte/gi opp et spill selv om man ligger under i poeng. Vil man ikke spille, så bør man la være å klikke seg inn på et åpent spill! Hver spillers ranking står jo tydelig.

 
Mooseman2008-06-04 12:21
Antall innlegg: 1596

Dette er nok ikke det vi anser som hyggelig oppførsel. Huff.

Vel, som du sier Nate, vi får håpe de leser dette og tar det til etterretning.

Skulle du, eller andre, oppleve lignende i fremtiden, så send gjerne en melding til en av spillvertene
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?