Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 16 |
Mobilspill
| Pågående | 8 590 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nalo | 2011-03-28 20:03 | |
![]() | 71 grader nord i kveld Sjølv om eg er stordabu, har eg såpass sterke kjensler for Bømlo at eg vil rå dykk alle til å sjå 71 grader nord i kveld. Slik eg har forstått det, vil det meste føregå på Bømlabruo og Siggjo. Mykje vakker sunnhordlandsnatur som alle bør få med seg. Om det er den eine eller andre av "kjendisane" som ryk ut i kveld er mindre interessant. | |
| mammakristin | 2011-03-28 22:02 | |
![]() | Takk for tipset, men jeg leste det for seint. Programmet er allerede over. | |
| Sunshiine77 | 2011-03-28 22:07 | |
![]() | Takk for tipset, rakk det akkurat :D Sykla rundt der i fjor sommer da jeg var på ferie ... så moro å se. | |
| tobye | 2011-03-28 22:14 | |
![]() | Det var verdt å se, og så er det jo hjemstedet til en som snart blir Norges ferskeste partileder | |
| nalo | 2011-03-28 22:21 | |
![]() | Ja, det vart mykje godt vestlandsvær.... Og at dei avslutta på bakkane der mor mi sprang rundt som jentunge, var jo litt kjekt. Sjølv kom eg litt i putlo, måtte jo få meg meg gutane i Top Gear som var på tur i Midtøsten samstundes som gjengen frå 71 grader nord padla i Kuleseidkanalen og klatra Siggjo... | |