Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tweedygirl | 2011-03-29 14:43 | |
![]() | Stem å vinn gratis strøm for 1 år Hei hei.. Er med på en konkurranse om å vinne gratis strøm i ett år, å kan trenge flere stemmer. vist du er med å stemmer er du også med i trekning om å vinne gratis strøm i ett år. Så tar gjerne imot stemmer her: gratisstrom.fortum.n...bi drag/874 | |
| Oheidia | 2011-03-31 00:23 | |
![]() | Gratis strøm et helt år! Det hadde vært deilig det - men jeg vinner ikke uansett om jeg deltar og noen ganger lurer jeg virkelig på om noen vant - for man hører faktisk ikke om folk som vinner! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-31 12:28 | |
![]() | hehe;-) Hva sier forumspolitiet til denne tråden? (tenker ikke på spillverter) | |
| Tweedygirl | 2011-03-31 17:39 | |
![]() | Har vel allerede vært oppe til diskusjon... :) Men er vel opp til hvær enkelt om de vil hjelpe eller ikke.. ;) Å man vinner i alle fall ikke om man ikke deltar. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-31 18:26 | |
![]() | helt enig med deg tweedygirl! Jeg irriterer meg ikke over stemmesankingstråder og stemmer i vei, enten det gjelder bilder, strømforbruk, oppussing eller hva det måtte være. Og hvorfor ikke? Ordspillforum har vel plass til slike tråder også skulle jeg mene.... Kommentaren i forrige innlegg er retta mot forumspolitiet :-) | |
| Rakel | 2011-03-31 19:47 | |
![]() | Det var en fin tråd du startet - var inne og så. Selv om jeg synes jeg sparer strøm der jeg kan , var det tips der jeg vil sette ut i livet selv. | |
| Tweedygirl | 2011-04-01 17:29 | |
![]() | Takk for det Rakel.. Er faktisk utrolig mange lure tips inne på den siden. selv om linken er til mitt tips så er det ingen som sier dere MÅ stemme. Men om noen av dere gjør det så sier jeg tuuusen takk.. Trenger fortsatt mange flere stemmer.. Å det er mulig å stemme en gang pr. dag... ;) Takk til Westine også, godt å høre at ikke alle er irriterte på sånne innlegg som dette. :) | |
| Tweedygirl | 2011-04-02 14:30 | |
![]() | Har nå klart å kravle meg opp på 13 plass på 4 dager, men tar gjerne imot flere stemmer vist det er noen som vil hjelpe... :) | |
| Nicky | 2011-04-02 16:04 | |
![]() | vinner aldrig alikevel | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-04-02 16:26 | |
![]() | vinner aldri allikevel: Ikke hvis du lar være å delta nei :-) | |