Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 590 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ROS | 2011-03-30 11:53 | |
![]() | Usportslig? Jeg starta et spill, En meldte seg inn på spillet. Men det kom ingenting om at vedkommende var inne ellers. Jeg venta i tre minutter og slutta av. Det var visst usportslig av meg så jeg ble nok trukket litt i rank. Er dette rett? | |
| Smartgirl | 2011-03-30 12:06 | |
![]() | Det er vel mer teknologi ;-) | |
| twiver | 2011-03-30 12:21 | |
![]() | Kan ikke se at spillet er registrert hos deg, så du ble nok ikke trukket noe i rank. Omtrent det samme skjedde meg, men motsatt. Jeg åpnet spill, motspiller kom inn, men jeg var ikke der :) Tror nok sjiraffen har hatt litt smårusk i halsen :) | |
| meowski | 2011-03-30 12:36 | |
![]() | Litt smårusk er vel en underdrivelse :) Jeg har en pc som er kjapp og glad når den brukes til alt annet enn ordspill, men her inne stopper det opp, er tregt, svarer ikke, jeg blir koblet fra, og må bruke verdifull tid på å koble meg til på nytt.. Har fått avbrudd på grunn av dette også! Men siden vi er inne på usportslig; jeg ble oppringt midt i et spill, spurte pent om pause pga. telefon, og ble avvist. Man bruker jo gjerne bare ett eller to minutter enten man skal tisse eller hva man skal mens man egentlig er opptatt i et spill? Er det usportslig å be om pause, eller er det usportslig å avvise den? Det hører med til historien at jeg var på vei mot et sviende tap, og at ingenting ellers i spillet skulle kunne tilsi at jeg kynisk ba om pause for å få tenke litt ekstra på firehundrepoengsbingoen min :-/ | |
| Sjiraffesen - Ikke medlem lenger | 2011-03-30 13:17 | |
![]() | Samma her. Jeg bruker en powermac med 2x3 GHz Quadcore Intel Xeon prossessor og 8 GB DDR2 RAM. Dette er et beist som til daglig gumler tunge DAK-filer og sykler seg nonchalant gjennom høyoppløselig videoredigering. Det lille flashprogrammet "Ordspill", derimot, blir ofte for drøy kost. Noen systemutviklere skulle kanskje hatt seg en runde juling? | |
| GreteSB | 2011-03-30 13:38 | |
![]() | Kanskje dere har for fine maskiner. Jeg har en helt ordinær pc og har aldri problemer med ordspill pga den. Jeg oppdaterer Adobe flash regelmessig, det er alt. | |
| Oheidia | 2011-03-30 15:05 | |
![]() | Min gamle maskin fungerer utmerket men så var det nettverket via GEt som ikke er noe å skryte av. Plutselig har jeg ikke kontakt med spillet og mister masse ranking! Irriterende! | |
| Rakel | 2011-03-30 15:22 | |
![]() | Jeg opplevde det samme flere ganger, men etter å ha byttet fra Windows 7 til Windows XP, har jeg ingen problemer. Forklaringen jeg fikk var at Windows 7 tar altfor stor plass på maskinen. For meg var det løsningen, har ikke opplevd å bli koblet fra etter dette byttet. | |