Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| renegade | 2011-04-07 15:15 | |
![]() | Bl.mrk Tannverk/svart arbeid 500 kroner, en pondus vanntattis, og en kasse øl til den som kan komme til Ålesund å grave ut visdomsjekselen min i dag. Jeg har masse verktøy i kjelleren. | |
| solfridpeder | 2011-04-07 16:12 | |
![]() | Hei--anbefaler deg å la verktøyet ruste i kjelleren--hehe. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-04-07 19:02 | |
![]() | Har mer enn nok med min egen tann, som var hel, men nå er halv. Attpå til dreier det seg om den verst mulige tanna, nemlig den som er plassert lengst bak og oppe til venstre. Jeg er sterkt skuffet! Bør jeg be tannlegen bare file litt på den og så leve videre med ei halv tann? Ps: Jeg har også masse verktøy i kjelleren. | |
| kuami | 2011-04-08 00:15 | |
![]() | Hva er pondusvanntattis?? | |
| renegade | 2011-04-08 13:16 | |
![]() | Wstine, vi kan feste en vaier i begge tennene og til et vogntog, så tar vi et tandemtrekk? Faren med det er et gratis slep til Danmark. Jeg fikk vite i går at ventelista går til juni. Første gang jeg ble henvist var for 12 år siden. Dette er femte gangen jeg blir henvist for å trekke den, men ingenting skjer. Vurderer sterkt å låne en skalpell av min mor og trekke den selv. Bedre med et par times smertehelvete, enn flere måneder ikke sant? Nå er jeg sponsor av paragin forte. Kuami, jeg abbonerer på pondus, og denne måneden fulgte det med en vanntatovering av jokke.. Det virket en smule overflødig.., ikke trur jeg at jeg skal feste den på min 5 år gamle sønn heller. :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-04-08 14:26 | |
![]() | renegade: jeg har time hos tannlegen neste torsdag. Du kan få den! Eventuelt at du joiner. Jeg skal trekke en, kanskje to (!) tenner. Et ekstra tanntrekk er sikkert i orden for min usedvanlig tålmodige og forståelsesfulle tannlege. bill. mrk "valium" | |