Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 593

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
malinlia2011-04-13 22:58
Antall innlegg: 9

Mammatesten :)
Moren var ute og gikk med sin 4 år gamle datter. Hun plukket opp noe opp fra bakken og puttet det i munnen. moren tok det fra henne og sa til henne at det fikk hun ikke lov til.

Hvorfor det?, spurte hun

Fordi den har ligget på bakken og du vet ikke hvor den har vært, den er skitten og kan være full av bakterier, svarte moren.

Da ser hun opp på moren og sier full av beundring

Mamma, hvordan vet du alt dette ??

Moren tenke raskt.

"Alle mammaer vet sånt, det er en del av mammatesten. Det er sånne ting vi må vite ellers blir vi ikke mammaer".

De tuslet videre en stund og datteren var stille i 2 - 3 minutter før hun plutselig utbrøt;

Nå forstår jeg!!. Hvis man IKKE klarer testen - da blir man pappa !!!!

Akkurat, svarte moren.

.

VeldiGlad2011-04-13 23:00
Antall innlegg: 1077

Jeg skal la de eventuelle barna mine spise hva de vil, spesielt rett fra bakken :))

nettan812011-04-13 23:01
Antall innlegg: 3

haha...gankse så bra:-)

kuami2011-04-14 00:48
Antall innlegg: 586

Du vet vel at mammaer har ett ekstra øye (som ser hvem som har tatt sjokolade i skapet osv)? det sitter under håret i nakken og dannes ved første fødsel. Det vet iallefall mine barn.

olapaloma2011-04-14 08:08
Antall innlegg: 115

ingen er så flink å leita OG finna ting som mødre! Som mi yngste dotter sa ein gong: får ein betre syn når ein blir mødre?

Moostar2011-04-14 08:22
Antall innlegg: 121

Vi har bedre hørsel også - da sønnen min var liten og hadde lagt seg for kvelden, kunne jeg finne på å rope fra stua " nå må du legge fra deg det Donald-bladet". Han kunne ikke forstå hvordan jeg kunne høre at han bladde/leste. Sannheten er at jeg hørte det EN gang - og resten av gangene tok jeg på gefylen. Bomma ikke mange gangene.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?