Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede17
Mobilspill
Pågående8 584

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-24 15:51
Antall innlegg: 238

Tidstyven
Hei å hå hvor det går, og vips, har jeg 9 999 spilte spill her på ordspill. Jeg får vel ta en jubileumskamp og noen nedtrappingsspill ut påsken, så er det vel greit å gi seg. Takker for mange gode matcher, selv om det ikke ble noen match på matchingsiden, men den kom som forslag på feil dato kanskje. 1. April var vel en dårlig dato å lansere den på:)

Synes helt klart tilfeldig spill er utfordringa som har gledet meg mest her inne, da strategier må legges under veis. Om savnet blir for stort kommer jeg i ny drakt som v edh okst , edhru eller comback som nick. Time will show:)

frankieboy2011-04-24 15:59
Antall innlegg: 117

Hvorfor trappe ned nå som du er inne i en god stim?
Trapp opp heller, tedh.

Kaffedamen2011-04-24 16:01
Antall innlegg: 27

Feigt å trappe ned før det har blitt match på matchingsiden.

frankieboy2011-04-24 16:03
Antall innlegg: 117

Snakker vi kjærlighet nå, kaffedamen?

twiver2011-04-24 16:32
Antall innlegg: 3469

Næmen....Tedh da, du behøver da vel ikke slette deg selv om du skal ha en pause..... Kommer til å savne å prøve å slå deg :)

Kaffedamen2011-04-24 16:42
Antall innlegg: 27

Jeg antar det var det han mente, frankieboy.

Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-24 17:00

Eg vart råka tå ei pil, da eg møtte fru Ordspel.
Men vart i tvil, da ho all min tid fikk
og rundt meg planter hadde daua.

Så no eg ho forlet, så eg kan finna at min tid.
Men eg er ikkje sur og lei på fru Ordspel, som
mang en hyggestund me har gjeve, for ho let meg
fara vekk, mens ho sjøl sitt att m alle saua:)

Ninaxxx2011-04-24 17:50
Antall innlegg: 1437

He he, en gjeng med sauer, faktisk.

Kommer til å savne spillene mot deg, Tedh, men skjønner veldig godt avgjørelsen din. Regner med at du fremdeles blir å treffe på irl-treff når det skulle klaffe sånn!

Lykke til med avvenning og abstinenser - kanskje går det lettere enn du tror! Eller ikke. :o)

Torill2011-04-24 20:42
Antall innlegg: 3668

Jasså, du skal slutte? Vel, bevisbyrden ligger på din side.... Men hva har du å bevise egentlig? Viljestyrke? Synes viljestyrke er oppskrytt jeg. Velkommen tilbake!

Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-24 21:17

Nynorsk på lavmål og sauer er jo ålreite dyr vel?:) Ett comeback er ikke usansynlig, men da er i såfall mine over 10 tusen kamper slettet og jeg kan da ikke se att jeg har brukt mye tid på ordspill. Abstinenser kommer nok helt sikkert, men selv om det er oppskrytt, så må jeg vise litt viljestyrke:)

Torill2011-04-24 21:24

Viljestyrken var ikke større enn at det ikke ble stopp på 10 tusen blank. Så dette lover dårlig. Eller bra, alt etter som man ser det.

Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-24 21:54

Gir meg når påsken er over, for da har vi mimra over Jesus og våren/sommeren kan begynne:)

sommerfugl2011-04-24 23:41
Antall innlegg: 473

*snufs*

piaf2011-04-25 00:58
Antall innlegg: 995

Hæ? Skal den tøffeste, kjekkeste, søteste, morsomste og mest godhjerta mannen på Ordspill gi seg??? Ikke snakk om!!!

Drømmedama fins helt sikkert her et sted, Tedh, og dukker nok opp for fullt når hun har fått sjansen til å savne deg litt. Så ta deg en pause, vann plantene og puss vinduene, men kom tilbake som deg sjæl! Å bytte nick er bare tull (hilsen en som vet hva hun snakker om).

P.S. Ingen skumle planer om å ta pause fra ligaen, IRL-treffene og Scrabbleturneringene, håper jeg?

Hang Hung - Ikke medlem lenger2011-04-25 02:07
Antall innlegg: 93

Piaf skrev; "Hæ? Skal den tøffeste, kjekkeste, søteste, morsomste og mest godhjerta mannen på Ordspill gi seg???"

Neida, slapp helt av, jeg blir her!

Harzhek2011-04-25 06:38
Antall innlegg: 36

Jeg har tenkt å bli her til jeg får samlet medaljene og den som har elephant medaljen, vil jeg gjerne ha en macth med :)

wstine - Ikke medlem lenger2011-04-25 10:30
Antall innlegg: 2369

Tøffeste, kjekkeste, søteste, morsomste og mest godhjerta mannen!

Deg vil jeg ha!

hilsen wstine (god på bunnen)

Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-25 11:29

Da satte jeg morgenkaffen på tvers i vrangstrupen om det er mulig da Piaf. Makan til ros har jeg ikke hørt siden den dagen jeg ble født. Den dagen hagla det m komplimanger, for så å dale drastisk. Som for de fleste av oss andre her i livet:)

Og når alle komplimanger ender på "este" da er det ikke småtterier. Det kunne holdt m morsom, artig osv, og ikke morsomste, for da aner jeg en liten smisking for å lure meg ut i ett nytt år her på ordspill haha:)

Jeg har flira meg skakk av innlegg her inne og Baltez hadde noen gullkorn som huskes. Det artigste er at folk lar seg fyre på innlysende ironi, da flirer jeg godt i skjegget. Og min egen 1. April spøk var såppas bra når sjølvaste gompedyret var med på spøken, så var det mange som var i tvil om en datingside her inne kunne bli en realitet:) Og bare den usikkerheten på folks innlegg redda dagen for meg m fler:) Nei, nå skal jeg Date meg sjøl litt og satse på ett vårsemester i kyrrång, bondebrigde eller håndhamra lamullgrytekluthekling. Noe å ha fingra i, for å si det sånn:)

Torill2011-04-25 11:48

Tedh, kan være enig med deg i at det KAN være andre ting enn ordspill man kunne bedrive, når det er vår i lufta og i det hele tatt. Men tenk om komplimentene fortsetter å hagle inn i denne tråden? Tør du virkelig slette profilen din? Hvordan skal du holde kontakt med fansen?

piaf2011-04-25 14:57
Antall innlegg: 995

Ikke en enESTE overdrivelse i min beskrivelse av deg, Tedh! Håper den ultimate matchen leser den, og skjønner hva hun går glipp av hvis hun ikke skjerper seg :)

Hang Hung: Egne påstander, lang hals og et intellektuelt utseende (til sjiraff å være) holder dessverre ikke i denne sammenheng.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?