Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede17
Mobilspill
Pågående8 584

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fliselin2011-05-03 09:21
Antall innlegg: 2

useriøst
hva gjør dere når dere får slibrige og useriøse henvedelser av medspillere når dere spiler ordspill???

GreteSB2011-05-03 09:33
Antall innlegg: 7777

Har aldri opplevd noe veldig grovt selv, men du kan ta kopi av chatten og sende til en av spillvertene. Og så ville jeg notert meg navnet og ikke spilt med vedkommende igjen.

Krepsefrua2011-05-03 09:55
Antall innlegg: 2224

Det gjorde jeg da det skjedde med meg, jeg har også skiftet nick :)

rbm2011-05-03 10:07
Antall innlegg: 859

Ingore Ignore...de søker bare oppmerksomhet..ikke gi dem det! Men skjønner det kjipt...

twiver2011-05-03 10:20
Antall innlegg: 3469

Klippet ut dette fra Medlemsvilkår, som står under Spilleregler :

Medlemskapet i Ordspill.no er gratis, og gir deg rett til å spille Ordspill og kontakte nettsidens medlemmer.

Som medlem forplikter du deg til ikke å skrive noe forstyrrende, støtende, vulgært, hatsk, truende, seksuelt antydende eller annet som kan tenkes å bryte norsk lov. Dersom du bryter denne delen av avtalen kan det føre til at du blir permanent utestengt fra nettstedet.

Så det er riktig som gsbj skriver, og viktig at det blir sendt kopi av chat til en spillvert. Da kan vi ta affære overfor vedkommende og kanskje forhindre at andre spillere opplever slike ubehageligheter.

Fliselin2011-05-03 11:11
Antall innlegg: 2

jeg tok selvfølgelig ikke kopi......

ave - Administrator2011-05-03 21:11
Antall innlegg: 4987

Dersom du husker hvem det var, kan du godt sende en melding til en spillvert med navnet på spilleren og hva vedkommende skrev.

Det er slett ikke umulig at vedkommende har gjort lignende tidligere, eller at det kommer nye rapporteringer om tilsvarende senere. Da har vi et utvidet grunnlag å vurdere disse spillernes oppførsel på.

Ordspill er ikke tjent med å la disse få operere uforstyrret og plagsomt overfor andre spillere.

Så, moralen er; meld fra i tide, varsling er tillatt, og så kan vi spillverter vurdere hva vi går videre med.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?