Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 584 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LeifSvein | 2011-05-06 22:54 | |
![]() | Repent - the end is nigh En slyngel av en tiendeklassing spurte meg her forleden: "Veit du hva du får hvis du legger sammen datoen 11. september 2001 med datoen for jordskjelvet i Japan?" Jeg svarte nei, gutten gliste, og sa "21.12.12"... Hva så tenkte jeg, det er jo bare en dato. Men så minnet han meg på at det er den datoen da jorda, i følge Mayaenes kalender, skal gå under. Tilfeldig sammentreff eller grusomt forvarsel om at enden virkelig er nær? Er dette noe som Ordspillfolket tenker mye på, eller er det ennå en "konspirasjonsteori" som gjør seg godt i trykksverte - og bare der? Tenker jeg tar en dram selv - og håper at det hele går over... | |
| Tweedygirl | 2011-05-06 22:59 | |
![]() | Går ikke rundt til daglig å tenker at den maya greien kommer til å skje, men må jo si at det har vært litt vel mange av disse sammen treffene da... Snodig vil jeg si det er..... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-06 23:07 | |
![]() | Ingenting er som en god konspirasjonsteori :-) | |
| miamaria | 2011-05-06 23:12 | |
![]() | westine - skal vi lage en ny en med snert i ? | |
| miamaria | 2011-05-06 23:12 | |
![]() | rettelse: wstine | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-06 23:39 | |
![]() | Ligger litt foran der, og konspirerer i disse dager om at eksamenstrekk ikke er tilfeldig, som det liksom skal være..... Teorien min ligger i en godt gjenteipet konvolutt sammen med andre konfidensielle papirer innelåst i skolens safe. Så får vi nå se da, neste fredag kl. 0900. Fredag den 13. til og med! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-07 00:03 | |
![]() | ps; jeg har i skrivende stund en rank på 2112! Jeg nekter å spille mer, jeg tror det er et tegn. Nå skal jeg skrive 2112 innlegg i forum. | |
| Scrabla | 2011-05-07 00:10 | |
![]() | Har en pose potetgull som er holdbar til 11.09.2011, så da bør jeg nok spise den før jorda under. | |
| Fidelma | 2011-05-07 00:13 | |
![]() | Det er bare å ta opp ekstra lån og leke bort pengene - hvis verden går under er det ingen som kommer til å bry seg om nedbetalingen... eller... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-07 00:21 | |
![]() | Jeg har hørt og lest at Georg W. Bush jr, den engelske kongefamilien bla. er aliens. Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne! Norge er også invadert av aliens. Sentrale navn er Per Sundnes, Jan Thomas, Dorte Skappel, Ari Behn m.fl. De infiltrerer kongehuset, media. Ja, de er overalt. De opptrer som mennesker, og ser nesten ut som mennesker. De snakker nesten som mennesker. Pass på! (jeg lurer på hva de vil) | |
| HanneH | 2011-05-07 00:23 | |
![]() | Er det helt sikkert at det er sagt at jorden skal gå under den dagen? Mener å ha hørt at kalenderen deres slutter den dagern og at de også har uttalt at det ikke har noe med undergangen til jorden å gjøre. Men samtidig har de vel også sagt noe om at det skal komme 9 guder tror jeg. Men jeg har ikke tenkt å gi meg før jeg får se hva som skjer den 22.12.12 :) | |
| Bhå | 2011-05-07 01:47 | |
![]() | 22.12.12 er i såfall definitivt "The Day After". Du burde se den :-) | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2011-05-07 03:44 | |
![]() | Tror jeg gjør som foreslått av Fidelma.... Tar opp max lån i banken og reiser jorden rundt med champagnen i den ene handa og sigaren i den andre! Ett par uker før 21.12.12 lader jeg kredittkortene og går (etter sigende)ned med flagget til topps! Livet er hærlig dere! | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-05-07 04:13 | |
![]() | Ser fram til en heftig "siste-tid" med Apollo og Fidelma! | |
| tombola | 2011-05-07 21:42 | |
![]() | Maken til uansvarlighet. Hva tror dere St. Peter vil si? "Velkommen inn"? Nei, det blir nok plassering i underetasjen. Sorry, folkens. Ordspill i narkotiske doser anbefales i siste-tiden (helst uranket). Et sikkert kort til lykke. Dette kan sikkert bekreftes av flere. | |