Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Flue - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 09:21 | |
![]() | Bytte profil? Jeg har noen profiler med rating mellom 1500 og langt over 3000. Nå ønsker jeg å bytte en av disse profilene med en som har godt over 100 ratede kamper. Aller helst ønsker jeg en profil med svært lav rating. Denne profilen (Flue) skal ikke byttes. Den er jo min kommentatorprofil. Grunnen til at jeg ønsker å bytte er at jeg er lei av mine profiler, og ønsker en forandring. Om du har bilde eller ikke spiller ingen rolle. Ei heller hvilket kjønn, alder eller annet. For at du skal føle deg trygg på at du ikke blir lurt, kommer byttet til å skje slik: - du sender meg en personlig melding - begge to logger seg inn i krokodillen (alltid ledige plasser) - vi åpner en chat - du får først mitt passord - jeg får ditt passord Hilsen Pipe. | |
| Rydningen | 2011-05-10 09:59 | |
![]() | Så poenget er: Å ha lav ranking på turnering, for at folk ikke skal se det faktum, (som vel er gjeldene med over 3000 i rank), at du er veldig god? | |
| Herren - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 10:05 | |
![]() | Hva med å bare opprette en profil til? | |
| Torill | 2011-05-10 10:24 | |
![]() | Hvor mange profiler trenger man egentlig? Vi kan jo dele inn i ulike kategorier: Utseende: En med pent bilde En med stygt bilde En uten bilde Kjønn: En kvinne En mann Ranking: En med høy ranking En med lav ranking Forumsdeltagelse: En som er alvorlig i forum En som tuller i forum En som aldri skriver i forum En som er litt sterkere i matte enn meg kan sikkert regne seg fram til hvor mange ulike profiler dette blir. Og det er selvsagt en del alternativer og kategorier jeg ikke har tenkt på. Så dette blir et minimum. Men kan bare komme med noen eksempler: Samme person kan framstille seg som anonym høyranket kvinne som tuller i forum OG pen lavranket mann som er alvorlig i forum. Irriterende og forvirrende nok i seg sjøl, spør du meg. Som om ikke det er nok, har noen behov for en helt annen profil I TILLEGG til alle de tulleprofilene man kan produsere på egenhånd. | |
| Herren - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 10:56 | |
![]() | Jeg kan regne meg fram til dette, Torill, men da må jeg logge meg inn som Matte-Proffen. Det er det profilen jeg har som er sterkest i matte. | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 12:25 | |
![]() | hvorfor ha mange profiler? Er det for ålure andre spillere, idioti . Takk for spillet Herren | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 13:36 | |
![]() | Jeg har også en haug med profiler, Flue, men jeg bytter dem ikke bort. det er jeg som er blant andre VeldiGlad, Tateien og Trymare, også holder jeg meg med denne tekopp-profilen for å vise et mer menneskelig ansikt. | |
| renegade | 2011-05-10 13:48 | |
![]() | Noen som kan låne meg en fluesmekker? | |
| piaf | 2011-05-10 14:13 | |
![]() | Lille flue på veggen der - jeg har den perfekte profil til deg! Nydelig jente, spilt 101 kamper, rank 1079. Hun vil vil dessverre ikke bytte, men selger seg for en måneds husleie. Dealen er sånn: Du forteller meg hva du egentlig heter og hvilke andre profiler du har, jeg gir deg et kontonummer, du betaler kr 4500,-. Den desperate studenten sender deg passordet sitt når pengene er mottatt. Problem solved! | |
| Oheidia | 2011-05-10 14:48 | |
![]() | Jeg har en profil og har jammen nok med det og når jeg vil spille mot noen så vet de hvem jeg er og hva jeg er god for (eller ikke god for). Men, selvsagt ville min statistikk sett bedre ut hvis jeg i dag hadde fått meg en ny profil og startet på på nytt. Men, det ser jeg da ingen vits i! Piaf, hærlig innlegg! Renegade - jeg leter også etter fluesmekkeren! | |
| tekopp - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 15:47 | |
![]() | For å være helt ærlig er det også jeg som er veslefrikk, Gardinstang, Lidell og martin84. Mens man er i bekjennelseshjørnet, mener jeg... | |
| Edro | 2011-05-10 15:59 | |
![]() | hihihi, tekopp! | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 16:05 | |
![]() | Storartet humor tekopp:) | |
| rbm | 2011-05-10 17:10 | |
![]() | Jeg vil bare være meg....er det noe galt med meg tro? :-D | |
| lille_nille | 2011-05-10 17:11 | |
![]() | jeg har også en del profiler :P. blant annet Elgen1994 & Happy4You :)! men bytter dem ikke bort :P | |
| VeldiGlad | 2011-05-10 17:42 | |
![]() | Jeg er en tekopp. Nei. Virkelig. | |
| Lille-fix | 2011-05-10 18:05 | |
![]() | Jeg har to, jeg - bare fordi jeg ikke likte det første nicket mitt. Men det kan jo være greit å ha en plass der jeg kan trene på å spille panikk, men tror du jeg gjør det? Nei, da! Lille-fix kaster seg inn i panikkspill og raser ned i rank! | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 18:07 | |
![]() | Nåja, lille-fix. Syntes du klarte deg uforskammet bra jeg (iallfall mot meg), og hvem var det som raste ned i rank? ;) | |
| Flue - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 20:56 | |
![]() | Alternativ 2: Adecco-varianten. Er det noen som kan spille 100 kamper for meg? Det spiller ingen rolle hvilket brett eller hastighet det er. Jo dårligere rating, jo bedre er det. Overtid avlønnes med 100% av ordinær lønn. Send meg en melding, så får du passordet. | |
| harry | 2011-05-10 21:07 | |
![]() | Hmmm... Er alle disse innleggene skrevet av Flue på forskjellige profiler? | |