Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| renegade | 2011-05-11 02:32 | |
![]() | Idèkasse til supermarkedet Jeg tenkte kanskje at produsentene begynte å gå tom for ideer, men neida. Vi kjenner jo alle til øl med sitronsmak, cola med vanilje eller den blanke pepsien. Nå har derimot Imsdal lansert vann med smak av jordbær og pepper.. Mitt forslag til smak for juni; Imsdal med smak av gymsokk og gresskar. Noen andre? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-11 10:05 | |
![]() | foretrekker nok Imsdal med smak av erotikk og salig galskap | |
| gompedyret | 2011-05-11 13:02 | |
![]() | Kullsyreholdig leskedrikk med generell bingosmak. Det hadde vært noe. | |
| Sinabelle | 2011-05-11 15:47 | |
![]() | Vanilla Coke smaker rom&cola! *slurp* | |
| Sunshiine77 | 2011-05-11 16:41 | |
![]() | ...og enda holder vi oss til de gode gamle smakene og foretrekker som regel de... Utrolig hva de klarer å finne på av nye smaker å prøve ut på oss... Vanilje er generelt en god smak da...synes jeg :D Men i brus? Skeptisk... r vel litt skeptisk til pepper og jordbær også, men... Lakriscola? Imsdal m snev av brasisliansk kaffe... Gymsokk? Hmmm...sure tær eller svette armhuler? Kreativ du, Renegade ;D | |
| meisa | 2011-05-11 17:46 | |
![]() | Jeg ønsker meg blåbærbrus utensukker eller kolsyrevann med blåbærsmak. Markjordbær ville også vært bra. | |
| Sinabelle | 2011-05-14 00:07 | |
![]() | Må skyte inn at Imdal med jordbær og pepper var uventet frisk, og at smaken var god. Men det er neppe en tørstedrikk! | |
| renegade | 2011-05-14 00:22 | |
![]() | Ja, jeg hadde en mistanke om det. Tar jeg med den opp i fjellet så har jeg vel gjort det store. Ennå ikke fått smakt den, da den ikke har kommet til min butikk ennå. Kanskje jeg bare skal skvise noen jordbær og drysse litt pepper oppi et vannglass fra springen? Jeg er forøvrig også enig i at Imsdal med smak av erotikk og salig galskap er innmari god, men den er jo desverre rådyr og sjelden vare. | |
| Sinabelle | 2011-05-14 00:23 | |
![]() | Tror du må være ytterst forsiktig med pepperen. Til min overraskelse var ikke peppersmaken i Imsdalen særlig dominerende (heldigvis!). | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-14 01:02 | |
![]() | kvalitet koster! | |
| Dadadao | 2011-05-14 01:31 | |
![]() | for juni foreslår jeg Imsdal med gjær, malt og humle, som har stått og godgjort seg en stund... | |