Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| harry | 2011-05-11 16:19 | |
![]() | Kongetull Når det ikke skjer noe i verden, burde journalistene få betaling for å vente. Slik kunne vi slippe unna mye sprøyt. Det er vel det samme for Bolle hvem han får krigskors med sverd av. Han er død! Det er det man blir når man blir drept... Er det rart det blir krig? | |
| Obsessive | 2011-05-11 16:21 | |
![]() | Jeg synes nå at når man får medaljer for innsats i krigen så er det rett at den øverste i militæret gir den utmerkelsen. Det er da Kongen. | |
| harry | 2011-05-11 16:32 | |
![]() | Det må da være en større ære at en som har noe viktig å foreta seg legger dette til side for å gjøre stas på heltene? Uansett: Det er jo bare tull å bruke TV- og radiotid samt spalteplass på sånne ubetydelige ting? | |
| Stig_75 | 2011-05-11 16:40 | |
![]() | harry: Det er vel det samme hvilken medalje han får også. Kan vi ikke bare gi ham en enkel greie og la hvem som helst ordne det? | |
| Obsessive | 2011-05-11 17:08 | |
![]() | Jeg mener så lenge Kongen er i landet uten andre offentlige gjøremål så er det han som skal levere ut medaljene. Det er enda større stas å få en medalje av Kongen enn statsministeren tror nå jeg. | |
| harry | 2011-05-11 17:09 | |
![]() | Bra, Stig! Kunne ikke vært mer enig. :-) Problem solved. Hadde alle vært som oss, hadde det faktisk vært rart at det ble krig. | |
| lakota | 2011-05-11 17:27 | |
![]() | KONGEN! | |