Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Venus2010 | 2011-05-12 14:00 | |
![]() | Bedre grafikk ? Hva med litt tøffere grafikk på spillbrettet? Eller er jeg storforlangende nå ;) | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-05-12 15:13 | |
![]() | Går det an å forbedre det noe særlig da? For meg trengs ikke noe 3D-brett, hvis det er det du sikter til, da blir det bare uoversiktlig. | |
| renegade | 2011-05-12 16:03 | |
![]() | Derimot kunne endel annet vært forbedret. Selve innpakningen av forsiden/forum har vi vært inne på før. Men vil også nevne at det er fryktelig liten skrift i lobby. Ofte vanskelig å se at der står 1/4 og ikke 1/2. Derfor kommer og går spillere fra multibrett og de kan være vanskelig å fylle. Jeg er igrunn enig med deg martin, men der er faktisk en del grafiske løft som kunne vært gjort uten at en nødvendigvis mister oversikten på selve spillet. Er det noen her som spiller online poker? Jeg vet ikke om jeg kan navngi sider her, men pokerbordene har fått et veldig løft grafisk siste årene. Mye av det kunne nok vært adoptert hit. Feks en litt tøffere digital nedtelling av tiden, andre bakgrunnsfarger. Kunne erstattet skilpadden med kikkert med bilde av begge spillerene med en VS i midten og en farget gullramme rundt den som til enhver tid leder. (ja jeg er klar over "i" en) Synlige formkurver og odds for å slå motspilleren etc etc +++ Slik grafikken er i dag er den VELDIG enkel og også ganske barnslig med alle dyrene. Dette er jo sikkert gøy for barna, men kanskje egne rom for barn? Mulighet for å velge ulike skins på innstillinger? 2 cents | |
| Venus2010 | 2011-05-12 16:30 | |
![]() | Det vil alltid være de som er uenige i nye forandringer. Men jeg mente et liiite løft ifht litt oppdatert/oppgradert (3D)grafikk. Det er ikke så mye som skal til tror jeg. Spillet som sådan er jo konge:) | |
| Alfa93 | 2011-05-12 18:42 | |
![]() | Det er sikkert mye som kunne ha blitt gjort som ville gjort det bedre og stiligere, men da trengs det noen som er interessert i å gjøre disse endringene, og det har vi dessverre ikke. | |