Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Valpen | 2011-05-16 17:58 | |
![]() | Forum ........... ikke lenger det det var. Jeg har en opplevelse at Forum i det senere har forandret seg til å bli et stadig mindre aktuelt og seriøst Forum. Jeg personlig reagerer på det og synes at det gir meg stadig mindre grunn til å engasjere meg i aktuelle ting her inne. Fordi de aktuelle sakene glimrer med sitt fravær. Bakgrunnen for en slik opplevelse er det nye som til stadighet dukker opp her inne: 1: Bønn og stemmehjelp til dette og hint 2: Gebursdagsratulasjoner til andre og (enda verre ) til seg selv. Det er ikke et slikt Forum jeg ønsker meg og gidder snart ikke kikke inn her i det hele tatt. Er jeg alene om en slik oppfatning? | |
| VeldiGlad | 2011-05-16 18:18 | |
![]() | For ikke å snakke om folk med uendelig ......... i overskriftene sine! Akk, hvordan skal dette gå? | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 19:07 | |
![]() | Nei du er ikke alene om dette ,Valpen! Jeg har lenge irritert meg over diverse bønner om stemmer til ditt eller datt konkurranse som altså skal gagne den ene eller andre ordspiller som deltar...Kan vel sies å være like engasjerende \meningsfylt som et langt gjesp.. Bursdagshilsener derimot er bare koselig...Har selv bursdag 2.januar:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 19:12 | |
![]() | Fritt fram for å starte tråder selv! Om temaer som du og dere engasjerer deg/dere i. Venter i spenning på engasjerende, provoserende, artige og kanskje til og med morsomme !!!!! tråder :-) | |
| lille_nille | 2011-05-16 19:44 | |
![]() | en jeg skjenner fikk ingen gratulasjoner, han startet her og fikk ettervært 500 venner :) folk får skrive som man vil :)! mvh en som startet for å more seg :) | |
| harry | 2011-05-16 22:12 | |
![]() | Valpen: Når du ønsker å skrive..........., skal det være tre punktum, ikke fler. Det er faktisk en del av den norske tegnsettingen som er pensum i sjuende klasse i barneskolen. Dette er ment for å markere ettertanke, noe uavsluttet o.l. Se barneskolens norskverk "God i ord". | |
| Valpen | 2011-05-16 22:41 | |
![]() | Så DET var det viktigste for deg å kommentere harry? Jeg har lært og vet at læreren verdsetter et godt innhold og at dårlig ortografi og / eller tegnsetting ikke nødvendigvis trekker særlig ned. Kanskje det er noe du bør lære deg? p.s. Dette med slike kommentarer ala det du kommer med her er kritisert før og de fleste ber om at kritikerne vurderer og forholder seg til temaet i innlegget og lar være å kommentere dårlig rettskrivning m.m. Jeg synes det forsurer et forsøk på seriøsitet. | |
| maranello | 2011-05-16 22:46 | |
![]() | Godt sagt Valpen......... | |
| beritsen | 2011-05-16 22:54 | |
![]() | Enig med Valpen, å henge seg opp i tegnsetting er rett og slett uinteressant. Mao. så gjør Harry akkurat det valpen ønsker at vi ikke skal gjøre, nemlig å komme med innspill som ingen egentlig ønsker å lese........ :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 23:26 | |
![]() | MEN Valpen; hvorfor ikke "ta opp kampen" mot det du oppfatter som mindre seriøse og aktuelle tråder? Du sutrer i vei over Harrys forsurende innspill. Men hva gjør du selv? Klager over det andre syns er greie tråder, men bidrar ikke med noe utover en klagetråd........ ps harry: ................ | |
| Dadadao | 2011-05-17 03:26 | |
![]() | Nar man får medalje for å utgyte 100 menigsløsheter er det vel ikke så rart at det blir mye pisspreik her... | |
| harry | 2011-05-17 06:50 | |
![]() | Hehe... Gratulerer med dagen! | |
| stalljenta | 2011-05-17 10:13 | |
![]() | enig med dadadao...når man først får etter 100 så blir det sånn..folk vil ha medaljene | |
| bris1 | 2011-05-17 13:11 | |
![]() | valpen har sin fulle rett til å gi uttrykk for sin mening i forum uten å bli beskyldt for å sutre. Man trenger ikke starte en tråd for å "fortjene" retten til å ytre seg. Jeg er enig med trådstarter i at det blir noe masete med alle oppfordringene til å stemme på dette eller hint, men jeg synes ikke forum (prat) skal være forbeholdt kun tunge, seriøse diskusjoner. Det er en egen link for det. | |
| harry | 2011-05-17 16:54 | |
![]() | Må beklage min uvitenhet, men hva innbærer dette medaljopplegget det blir skrevet om? | |
| Kokodrillen | 2011-05-17 17:49 | |
![]() | Dessuten er det veldig irriterende med folk som bare skriver endeløse innlegg uten noe poeng bare for å få en medalje, akkurat slik som dette. | |
| utlending | 2011-05-17 17:56 | |
![]() | jeg irriterer meg grenseloest over alt - saa d du snakker om r ogsaa noe jeg irriterer meg grenseloest over. | |
| Sqz | 2011-05-17 21:39 | |
![]() | Å - får vi medalje? | |
| Sqz | 2011-05-17 21:40 | |
![]() | Da gjelder det nok å henge i her inne... | |
| Sqz | 2011-05-17 21:40 | |
![]() | Noen som vil diskutere konsumprisindeksen? | |