Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nalo | 2011-05-16 20:02 | |
![]() | Ordspillspørsmålet og svaralternativa: Hva synes du om 17. maifeiringen? Stolt av å være norsk, dette skal feires! Er jo glad eg er norsk, det er faktisk eit av dei betre alternativa. Gleder meg over kor godt me har det i dette vakre landet, både tidt og ofte, treng eigentleg ikkje 17.mai for å gje uttrykk for dette. Kan’kje velga dette svaralternativet Digg med fridag, thats it Skal faktisk på ettermiddagsvakt 17. mai, så denne passar heller ikkje for meg Alt som smaker av nasjonalisme er en skam Ja, det er det, men at me feirar nasjonaldagen, er ikkje nasjonalisme, så nei, denne passar heller ikkje Irriterer meg grønn på alt bråket Ja, ja, så ta deg ei tur ut i skogen og lytt til fuglesangen! ”17. mai bråket” er berre positivt, så dette alternativet går ut for meg Elsker å ikle meg bunaden Har jo bunad, og det er heilt greitt å ta han fram ein gong i året. Brukar han med glede, men ”elsker”?, nei En fin unnskyldning til en skikkelig fest! Som sakt, skal på jobb så noko fest vert det ikkje. Har spandert på meg eit glas rosevin i kveld, det får halda… Får sjå fram til nye ordspillspørsmål, med nye svaralternativ, denne gongen står eg over! | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 20:04 | |
![]() | Til lags åt alle kan ingen gjera! | |
| Happy4You | 2011-05-16 20:43 | |
![]() | det er jo det øverste alternativet som leder nå da :) | |
| Torill | 2011-05-16 20:51 | |
![]() | En av de tingene jeg ennå husker fra sosiologistudiene i min ungdom, var at gode svaralternativer skal være gjensidig utelukkende og fullstendig dekkende. Dette gjelder forskning, ordspillspørsmålet kan jo være litt "mykere". Men det kan jo være noe å ha i bakhodet. Så blir det litt lettere å svare. | |
| twiver | 2011-05-16 20:53 | |
![]() | Her er en "gammel" tråd hvor dere selv kan legge inn forslag til ordspillspørsmål. www.ordspill.no/foru...am p;page=3 Her kan dere foreslå både spørsmål og svaralternativer :) | |
| Fiskekroken | 2011-05-16 21:26 | |
![]() | Ingen av svaralternativene passet for meg heller. Og tror slett ikke jeg er en veldig særing på området. Jeg står også over denne gangen. | |
| LaBarca | 2011-05-16 23:08 | |
![]() | Litt som på valgdagen annethvert år. Ingen passer meg helt, men noen er mindre ille i mine øyne enn andre. Jeg stemmer alltid på ordspillspørsmålet med "hva passer best" i tankene. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-05-17 09:52 | |
![]() | Jeg har alltid jobbet på 17.mai, sist jeg gikk i 17.mai tog var vel jeg ca 10 år gammel. | |