Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Myrjenta - Ikke medlem lenger | 2011-05-24 20:30 | |
![]() | Får ikke til å forandre e-post Hei. Registrerte meg her for noen dager siden, men da jeg så at brukernavnet ble nickname så slettet jeg kontoen og laget en ny. (For ville ha annet nickname.) Men jeg fikk ikke til å bruke mailadressen min på ny-kontoen, da det stod at den fortsatt var i bruk på den andre kontoen....så jeg måtte låne en annen persons mailadresse fo å få aktiveringslink. Nå skulle jeg til å forandre epostadressen til min egen igjen, men det står fortsatt at den er i bruk på den andre kontoen. En konto jeg har slettet og som jeg heller ikke kan logge inn på. Kan noen administratorer fikse dette? Ellers vil jeg si at dette er en super side. :) Visste ikke om den før noen tipsa meg. :) | |
| Torill | 2011-05-24 20:34 | |
![]() | Det er lov å kun ha en profil knyttet til hver mailadresse, sletter du profilen og skal starte en ny, kan du ikke bruke samme mailadresse. | |
| sommerfugl | 2011-05-24 20:44 | |
![]() | Gå på min side - innstillinger - avslutte konto på den du vil fjerne og så kan du lage ny! | |
| twiver | 2011-05-24 20:48 | |
![]() | Det er riktig som Torill sier, har du "brukt" mailadressen på en konto så kan du ikke bruke den igjen. Selv om du sletter den kontoen du har brukt den på. Du må da ha en ny mailadresse. | |
| sommerfugl | 2011-05-24 20:50 | |
![]() | Ah, beklager feilinformasjon, leste Torills innlegg litt fort og skulle bare guide Myrjenta. Bra du passer på oss, twiver! c",) | |
| Happy4You | 2011-05-24 20:51 | |
![]() | eller ett annet poeng, du kan lage en ny mail-adresse og redigere profilen og skrive in DIN nye mail-adresse. | |
| Myrjenta - Ikke medlem lenger | 2011-05-24 21:02 | |
![]() | Ok, så da går det ikke an, altså. Å brukte en mailadresse som har vært brukt på en konto tidligere. Litt rart, egentlig, da kontoen er slettet. Ja, kan jo alltids lage en ny mailadresse, slik at jeg får min egen. Men vet ikke om det har så mye å si, -e-mailen blir vel neppe brukt. Bare lurte hvorfor det var slik. Takk for alle svar. | |
| Myrjenta - Ikke medlem lenger | 2011-05-24 21:03 | |
![]() | Rettelse første setning: "Å brukte" skal være "å bruke". | |
| Happy4You | 2011-05-24 22:05 | |
![]() | kjønte det da myrjenta :P | |
| stalljenta | 2011-05-25 09:02 | |
![]() | teit man ikkje lage ny på den email vis den er sletta....hvorfor ska det ha noe å si?? | |
| Happy4You | 2011-05-25 15:57 | |
![]() | for da gjør folk det hele tiden kansje?? | |