Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 598

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Oheidia2011-05-29 12:54
Antall innlegg: 175

Interiør
Nå har jeg spilt et par runder på ordspill og nå skal jeg på hobbyloftet mitt og sy nye putetrekk til sofaputene mine. Er blitt mer opptatt av interiør. Synes det er vanskelig for å bestemme meg for hvilke farger jeg skal ha i stua. Har mye mørke møbler sammen med malt lys panel. Det meste passer med andre ord.

MEn tilbake til putene. Blir nok lyse med detaljer av varm lilla, kanskje litt rosa og eventuelt noe annet. Kan vel ikke gå helt feil det. Jeg har masse stoff liggende (drev med lappeteknikk tidligere) så jeg må da klare å sy noen putetrekk. Var i butikken i går og kikke på putetrekk og de kostet fra 100 kroner til opptil 400 kroner. Så avanserte var de da ikke - så nå setter jeg i gang og sparer de pengene:)
Og hvis det går dårlig - da får jeg kjøpe putetrekk når feriepengen kommer, ha ha ha

Frøken Pia2011-05-29 13:44
Antall innlegg: 3

Lykke til!! :-)

wstine - Ikke medlem lenger2011-05-29 14:24
Antall innlegg: 2369

Heldig du som er fingernem, lykke til!

ajnor2011-05-29 14:29
Antall innlegg: 958

Heldiggris - som både har peiling, kreativitet og håndlag!

Jeg mangler alt det der... Særlig hva gjelder interiør.... Ergo: Stil er vel ikke akkurat det som er det første ordet man tenker på hjemme hos meg... Her er det forholdsvis enkelt og nokså blandet...

Angelbaby - Ikke medlem lenger2011-05-29 17:36
Antall innlegg: 100

Høres ut som vi har ganske like farger i heimen Oheidia:) Kaffe Latte på veggene her og mørke kraftige møbler:) Veldig enkelt og alle farger passer til...Kjøpte gardinstoff for noen år siden og det som ikke ble gardiner, ble puter og duker:) Veldig stilig:) Ble litt inspirert nå og lurer på om det både skulle vært frisket opp med nye gardiner, puter og duker her også:) Litt sommer farger...Kos deg med syingen! Tenker det blir kjempefint jeg :)

Nicky2011-05-29 18:56
Antall innlegg: 39

jeg bruker lilla på kjøkkenet, det er jo så flott

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?