Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 641 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Apen | 2008-06-10 00:29 | |
![]() | bedre kjent med hverandre? Hva med en litt mer utfyllende hvem-er-vi, istedet for den hjernedøde spørsmålballetten som er her?` Jeg kan begynne: Navnet mitt har dere allerede. Alderen også. Utover dette så er jeg mekaniker på Scania og trivast med det. Singel og enebolig, med bil og gjeld på svensk side av grensen og fant ordspill.no tilfeldig via en link en plass. Siden jeg sleit litt på de første spillene raserte jeg ratingen min og bedre ble det ikke da folk fikk 2 og 300 poeng for enkelte ord. Men jeg har nå begynt å slå tilbake og satser på å vinne mer og øke ratingen etterhvert! | |
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-06-10 09:41 | |
![]() | Hei Apen....syns du virkelig spørsmålene i forumet er hjernedøde? Det hadde da ikke vært nødvendig å skrive som argument for at du skal få presentere deg. Vel....er man ape, så er man ape. | |
Mooseman | 2008-06-10 09:54 | |
![]() | Det kan nok tenkes at Dennis mener de spørsmålene/opplysningene som er på profilsiden. De er der mest for gøy, men man kan jo skrive inntil 250 tegn i ens egen profil, og der kan man si litt om seg selv. Men, det er høyst frivillig ;) | |
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-06-10 10:13 | |
![]() | Kanskje det ja! Da ber jeg om unnskyldning. :) | |
Apen | 2008-06-10 18:03 | |
![]() | Hæppi: hehe, hjernedød i den forstand: hvilken lasagne liker du, og hvilken ukedag liker du best..! Minner mest om en skoledagbok! ;) | |
Apen | 2008-06-10 18:03 | |
![]() | Moosman: Jeg hadde håpet på en litt mer utfyllende, og en bedre utgave av hvem er vi istedet for profiler osv! Men vil man ikke så vil man ikke! | |
Alfa93 | 2008-06-10 21:40 | |
![]() | Jeg er enig med apen i at det er litt morsommere å spille og snakke sammen når man er litt mer åpne, selv om jeg skjønner at noen ikke liker å legge ut for mye informasjon om seg selv på nettet. Jeg har allikevel ennå ikke opplevd at noen her på ordspill har vært ubehagelige på noen måte, så: Jeg heter Anna Cecilie, jeg er fjorten år gammel og går i niende klasse i Askim. Jeg liker å lese, særlig Harry Potter og annen fantasy, men også krim, romantiske bøker og spenning. Ellers spiller jeg ordspill, ser på TV, spiller data, alt det vanlige. | |
Apen | 2008-06-14 02:09 | |
![]() | hei alfa93! lykke til på spillene! | |